sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-19 09:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362072 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301993302
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Ulica ul. Szwoleżerów
Nr domu 5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-464
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 3366126
Fax 22 3366192
Email giller.alicja@zgn.waw.pl
Adres strony url www.zgn.waw.pl
Regon 012547634
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zgn.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny ykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w kancelarii na parterze
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde zamówienie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b)zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto min. 50.000,00 zł każde zamówienie. c)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek elementów dostawy zgodnie z wykazem zawarty w załączniku nr 1.2 do SIWZ. Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom po przeprowadzeniu postępowania. Wykonawca, z którym w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie podpisana umowa, zdeponuje próbki elementów dostawy u Zamawiającego na czas trwania umowy.
Wadium Zamawiający wymaga wadium w wysokości 1.000,00 zł słownie złotych: jeden tysiąc i 00/00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 38 1030 1508 0000 0005 5087 9069
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej cena
Informaje przebiegu aukcji 1.Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu w każdej części przetargowej. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. 2.Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, których oferty nie zostaną zakwalifikowane do odrzucenia. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 1)być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM 2)posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy 3)posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą 4)posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s. 3 W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4.Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. 5.Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym w rozdziale XVII pkt. 6 SIWZ. 6.W przypadku nieprzeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie najkorzystniejsza oferta wybrana w II etapie oceny, wiążąca jest ocena dokonana w II etapie. 7.W pkt. 13 Formularza Oferty należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
Data skl 19/12/2016
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Licytacja etapya 1
Warunki zamkniecia aukcji warunkiem zamknięcia aukcji będzie brak postąpień przez okres 3 min od ostatniego postąpienia po upływie wyznaczonego czasu zakończenia;

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)