Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mięsa, wędlin, drobiu, artykułów spożywczych, wyrobów ciastkarskich, pieczywa, jaj, nabiału, warzyw i owoców świeżych, warzyw i owoców mrożonych, ryb świeżych, ryb i filetów mrożonych do Domu Seniora w Lesznie.
Opis„Mięso” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji.„Wędliny” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji.4.3.3. „Drób” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:0 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji.4.3.4. „Artykuły spożywcze - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji.„Ciasto” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 12:00. W asortymencie wskazanym w specyfikacji.„Pieczywo” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:00 do 8:00. W asortymencie wskazanym w specyfikacji.„Jaja świeże” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 2 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji. 4.3.8. „Mleko i artykuły mleczarskie” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji. 4.3.9. „Warzywa i owoce świeże” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji. „Warzywa i owoce mrożone” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 5 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji. „Ryby świeże” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 2 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30.W asortymencie wskazanym w specyfikacji. 4.3.12. „Ryby, filety mrożone” - dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawy 2 razy w tygodniu (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7:30 do 13:30. W asortymencie wskazanym w specyfikacji. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
|
Ulica |
ul. Korczaka
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Leszno
|
Kod poczt |
64100
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
0-65 5207046
|
Fax |
0-65 5299612
|
Email |
mopr@leszno.pl
|
Adres strony url |
www.bip.moprleszno.pl
|
Regon |
41000607000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.moprleszno.pl.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.moprleszno.pl.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej. Ofertę nalezy złozyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Janusa Korczaka 5, 64-100Leszno
|
Numer referencyjny |
ZP/01DS/2016
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
W tym warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie At. 24 ust.5 pkt.1 pzp.
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z pkt.9 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, oraz zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.9.4 siwz:
a) 9.4 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
•nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.10.1 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W przypadku zmiany stawki podatku VAT – o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenia, obwieszczenia, ustawy lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
19/12/2016
|
Godz skl |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|