Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2017 roku.

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 10:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Wołowie
Miejscowość Wołów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362351 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 32000003, 153310007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
1.Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - owoców i warzyw do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
2. Miejsca realizacji dostaw w roku 2017.:
a) Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów
b) Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów
c) Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów
d) Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SIWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący sukcesywnych dostaw owoców i warzyw obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych. Do Formularza Ofertowego Wykonawca wpisuje kwotę (netto i brutto) będącą sumą wyliczeń (pozycja RAZEM) dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych.Towary objęte przedmiotem zamówienia muszą być dostarczane sukcesywnie do Zamawiającego, w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego.
Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, która zostanie zawarta na podstawie rozstrzygniętego postępowania przetargowego z wybranym Wykonawcą, stanowią ilości szacunkowe. Niezrealizowanie w/w ilości zakupu przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego dotyczącego zlecania wykonania pozostałej części ilości towarów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podanie przez Zamawiającego ilości szacunkowych ma na celu przedstawienie skali zamówienia. Wskazanie szacunkowej ilości zakupu przedmiotu zamówienia posłuży również do ustalenia przez Wykonawców ceny ofertowej. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w/w towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Dostawy muszą się odbywać w dni robocze u Zamawiającego (od poniedziałku do piątku).
Towary dostarczane przez Wykonawcę muszą trafić do Zamawiającego nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
Opis przedmiotu zamówienia niektórych towarów wchodzących w skład przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został dokonany w oparciu o art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym faktem, Wykonawca posiada możliwość zaoferowania towaru równoważnego, odpowiadającego wymaganiom przedstawionym przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje towar lub towary równoważne, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik Karta towaru równoważnego. Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę. W załączniku tym Wykonawca jest obowiązany podać cechy oferowanego towaru równoważnego, w odniesieniu do cech towaru określonego przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowane przez Wykonawcę towary spełniają warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz z ofertą załączników stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Miejski w Wołowie
Ulica Rynek
Nr domu 34
Miejscowosc Wołów
Kod poczt 56100
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 319 13 05
Fax 71 319 13 03
Email sekretariat@wolow.pl
Adres strony url www.bip.wolow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wolow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wolow.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny PZP.271.25.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitalowej
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy umowa może być zmieniona jeżeli: 1) będzie to korzystne dla Zamawiającego 20 zmiana jest uzasadniona z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od stron i niezawinionych przez żadna ze stron, których działając z należyta starannością nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy 3) uzasadnia to zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 10:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)