Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2017 roku z podziałem na zadania

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 10:00:00
Instytucja Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby pogrzebowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362446 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 392961004, 392960003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2017 r. z podziałem na zadania.
Wielkość zamówienia wynosi około 845 sztuk.
Zamówienie będzie realizowanie w następujących dwóch częściach, które to określane są w niniejszej specyfikacji mianem :” Zadania”.
Zadanie nr 1 :
Trumny dębowe sarkofagi – szacunkowa ilość 200 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów,
Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 90 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny olchowe zwykłe - szacunkowa ilość 20 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny olchowe sarkofagi - szacunkowa ilość 60 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny bukowe sarkofagi - szacunkowa ilość 120 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów,
Trumny do kremacji - szacunkowa ilość 60 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny dziecięce - szacunkowa ilość 10 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Krzyże drewniane - szacunkowa ilość 45 szt. ilość wzorów nieograniczona.
Razem : - 605 szt.
Zadanie nr 2:
Trumny dębowe sarkofagi - szacunkowa ilość 70 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory,
Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 60 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny bukowe sarkofagi - szacunkowa ilość 70 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory,
Trumny do ekshumacji - szacunkowa ilość 10 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Krzyże drewniane - szacunkowa ilość 30 szt. ilość wzorów nieograniczona.,
Razem : - 240 szt.
Podane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi wyliczonymi na podstawie ilości dostaw w roku 2016 r. i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń odszkodowawczych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości trumien oraz krzyży niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Pod pojęciami:
Trumna Zamawiający rozumie trumnę, która musi posiadać: wieko i boki wykonane z litego drewna liściastego twardego, miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, o gr. min. 22mm poddanego pełnej obróbce stolarskiej ,( Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej) krawędzie elementów zaokrąglone, pełne wyposażenie: poduszka, wnętrze wybite materiałem atłasowym, koronki, okucia i uchwyty metalowe, wizerunek oraz inne ozdoby, dno i poduszkę z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko, powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem, metodą natryskową, nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej – śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności, łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin, waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić około 60 kg., waga trumny z drewna liściastego dla osoby dorosłej około 45kg, trumna kremacyjna wykonana z drzewa miękkiego nie może być lakierowana i nie może posiadać elementów metalowych.
Krzyż Zamawiający rozumie krzyż, który musi być: wykonany z drewna iglastego lub liściastego, suszonego, sezonowanego, malowany minimum 2 razy, wyposażony w wizerunek lub inne ozdoby, elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin.
Standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne: długość -200 cm, szerokość-60-70 cm, wysokość - 50-60 cm. Trumna dziecięca ma długość do 75 cm. Trumna do ekshumacji ma wymiary zewnętrzne: długość - 120 cm, szerokość - 50 cm, - wysokość - 40 cm
Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia trumien o innych niż standardowe wymiary np. dłuższych, szerszych.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
Dostawy trumien realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, min. 24 godziny od złożenia zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego.
Termin realizacji nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce dostaw: magazyn w siedzibie Zamawiającego z wniesieniem i ustawieniem.
Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia trumien, i krzyży w pełni odpowiadających wymaganiom jakościowym zgodnie z obowiązującymi normami.
Trumny i krzyże, niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe w ciągu max 2 dni od zgłoszenia.
Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca.
Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 , lub na oba zadania z wyszczególnieniem poszczególnych zadań.
Zamawiający uzna, iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli zawierać będzie minimum :
-dla zadania nr 1 - 10 różnych wzorów trumien,
-dla zadania nr 2 - 6 różnych wzorów trumien,
-dla zadania nr 1 i nr 2 - 15 różnych wzorów trumien.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. trumna poz. 1).

Opis

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2017 r. z podziałem na zadania- zadanie nr 1
Wielkość zamówienia wynosi około 605 sztuk.
Zadanie nr 1 :
Trumny dębowe sarkofagi – szacunkowa ilość 200 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów,
Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 90 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny olchowe zwykłe - szacunkowa ilość 20 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny olchowe sarkofagi - szacunkowa ilość 60 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny bukowe sarkofagi - szacunkowa ilość 120 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów,
Trumny do kremacji - szacunkowa ilość 60 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny dziecięce - szacunkowa ilość 10 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Krzyże drewniane - szacunkowa ilość 45 szt. ilość wzorów nieograniczona.

Podane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi wyliczonymi na podstawie ilości dostaw w roku 2016 r. i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń odszkodowawczych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości trumien oraz krzyży niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Pod pojęciami:
Trumna Zamawiający rozumie trumnę, która musi posiadać: wieko i boki wykonane z litego drewna liściastego twardego, miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, o gr. min. 22mm poddanego pełnej obróbce stolarskiej ,Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej) krawędzie elementów zaokrąglone, pełne wyposażenie: poduszka, wnętrze wybite materiałem atłasowym, koronki, okucia i uchwyty metalowe, wizerunek oraz inne ozdoby, dno i poduszkę z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko, powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem, metodą natryskową, nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej – śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności, łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin, waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić około 60 kg., waga trumny z drewna liściastego dla osoby dorosłej około 45kg, trumna kremacyjna wykonana z drzewa miękkiego nie może być lakierowana i nie może posiadać elementów metalowych.
Krzyż Zamawiający rozumie krzyż, który musi być: wykonany z drewna iglastego lub liściastego, suszonego, sezonowanego, malowany minimum 2 razy, wyposażony w wizerunek lub inne ozdoby, elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin.
Standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne: długość -200 cm, szerokość-60-70 cm, wysokość - 50-60 cm. Trumna dziecięca ma długość do 75 cm. Trumna do ekshumacji ma wymiary zewnętrzne: długość - 120 cm, szerokość - 50 cm, - wysokość - 40 cm
Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia trumien o innych niż standardowe wymiary np. dłuższych, szerszych.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
Dostawy trumien realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, min. 24 godziny od złożenia zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego.
Termin realizacji nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce dostaw: magazyn w siedzibie Zamawiającego z wniesieniem i ustawieniem.
Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia trumien, i krzyży w pełni odpowiadających wymaganiom jakościowym zgodnie z obowiązującymi normami.
Trumny i krzyże, niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe w ciągu max 2 dni od zgłoszenia.
Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca.
Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 , lub na oba zadania z wyszczególnieniem poszczególnych zadań.
Zamawiający uzna, iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli zawierać będzie minimum :
- dla zadania nr 1 - 10 różnych wzorów trumien,
- dla zadania nr 1 i nr 2 - 15 różnych wzorów trumien.
W celu potwierdzenia, że oferowane trumny i krzyże odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. trumna poz. 1).
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2017 r. z podziałem na zadania- zadanie nr 2
Wielkość zamówienia wynosi około 240 sztuk.
Zadanie nr 2:
Trumny dębowe sarkofagi - szacunkowa ilość 70 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory,
Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 60 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Trumny bukowe sarkofagi - szacunkowa ilość 70 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory,
Trumny do ekshumacji - szacunkowa ilość 10 szt. ilość wzorów nieograniczona,
Krzyże drewniane - szacunkowa ilość 30 szt. ilość wzorów nieograniczona.,

Podane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi wyliczonymi na podstawie ilości dostaw w roku 2016 r. i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń odszkodowawczych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości trumien oraz krzyży niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym.
Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru.
Pod pojęciami:
Trumna Zamawiający rozumie trumnę, która musi posiadać: wieko i boki wykonane z litego drewna liściastego twardego, miękkiego lub iglastego, sezonowanego, suchego, o gr. min. 22mm poddanego pełnej obróbce stolarskiej ,Zamawiający nie dopuszcza stosowania okleiny zewnętrznej) krawędzie elementów zaokrąglone, pełne wyposażenie: poduszka, wnętrze wybite materiałem atłasowym, koronki, okucia i uchwyty metalowe, wizerunek oraz inne ozdoby, dno i poduszkę z warstwą materiału chłonnego, dno i ścianki boczne nieprzepuszczalne, szczelnie przylegające wieko, powierzchnie zewnętrzne malowane minimum dwa razy lakierem, metodą natryskową, nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej – śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności, łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, dno wykonane z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem, nie może posiadać żadnych szczelin, waga trumny dębowej dla osoby dorosłej powinna wynosić około 60 kg., waga trumny z drewna liściastego dla osoby dorosłej około 45kg, trumna kremacyjna wykonana z drzewa miękkiego nie może być lakierowana i nie może posiadać elementów metalowych.
Krzyż Zamawiający rozumie krzyż, który musi być: wykonany z drewna iglastego lub liściastego, suszonego, sezonowanego, malowany minimum 2 razy, wyposażony w wizerunek lub inne ozdoby, elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin.
Standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne: długość -200 cm, szerokość-60-70 cm, wysokość - 50-60 cm. Trumna dziecięca ma długość do 75 cm. Trumna do ekshumacji ma wymiary zewnętrzne: długość - 120 cm, szerokość - 50 cm, - wysokość - 40 cm
Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia trumien o innych niż standardowe wymiary np. dłuższych, szerszych.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
Dostawy trumien realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, min. 24 godziny od złożenia zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego.
Termin realizacji nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia.
Miejsce dostaw: magazyn w siedzibie Zamawiającego z wniesieniem i ustawieniem.
Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia trumien, i krzyży w pełni odpowiadających wymaganiom jakościowym zgodnie z obowiązującymi normami.
Trumny i krzyże, niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe w ciągu max 2 dni od zgłoszenia.
Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca.
Gwarancja: minimum 12 miesięcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie.
Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 , lub na oba zadania z wyszczególnieniem poszczególnych zadań.
Zamawiający uzna, iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli zawierać będzie minimum :
- dla zadania nr 2 - 6 różnych wzorów trumien,
- dla zadania nr 1 i nr 2 - 15 różnych wzorów trumien.
W celu potwierdzenia, że oferowane trumny i krzyże odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. trumna poz. 1).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
Ulica ul. Długa
Nr domu 8
Miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Kod poczt 27400
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 2666355, 2478300
Fax 412 478 300
Email zup-ostrowiec@wp.pl
Adres strony url www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-jednost-organizacyjne-i-spolki
Regon 29038463600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-jednost-organizacyjne-i-spolki
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-jednost-organizacyjne-i-spolki
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski., ul. Długa 8.
Numer referencyjny 1/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 podobne dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych. Za dostawy podobne Zamawiający uzna dostawy trumien i krzyży o wartości brutto : - dla zadania nr 1 – 300 tys. zł każda w okresie 1 roku, - dla zadania nr 2 - 100 tys. zł każda w okresie 1 roku. W przypadku złożenia oferty na zadania nr 1 i zadanie nr 2 należy wykazać realizację podobnych dostaw osobno dla zadania nr 1 i zadania nr 2 - minimum 4 różne.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp., o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w załączonym do oferty oświadczeniu(dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonywanych w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane albo są wykonywane. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenia wstępne potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem V. SIWZ.- załącznik nr 3 3.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 4.Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty. 5.Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego - załącznik nr 5 6.W terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego -Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia o ile będzie polegać na takich zasobach -załącznik nr 6
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego np. trumna poz...
Wadium Zamawiający określa wadium na kwotę 10.000 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych.) 1.W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego zadania wynosi odpowiednio : -Zadanie nr 1 – 7.500 PLN słownie: siedem tysięcy pięćset , -Zadanie nr 2 – 2.500 PLN słownie: dwa tysiące pięćset . 2.Wadium musi być złożone przed upływem terminu (dzień, miesiąc, rok i godzina) składania ofert -16.12.2016 rok. godz.10:00. Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I.6.c).SIWZ, -poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na dostawę trumien i krzyży”. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o wniesieniu wadium. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie VII.4. b)-e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego . 5.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, 2.rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 3.zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 kodeksu cywilnego, 4.gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych, 5.w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia wykonawcy (brutto). Wszystkie postanowienia wymienione rozdziału stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: 1.zmiana danych teleadresowych, 2.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wymagane zgodnie ze SIWZ dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)