Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2017 r.

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 09:30:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362491 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 31425003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, w ilościach zaplanowanych na 2017r.
Część 1 – Sukcesywna dostawa jaj
Część 2 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
Część 3 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Część 4 – Sukcesywna dostawa mrożonek
Część 5 – Sukcesywna dostawa nabiału
Część 6 – Sukcesywna dostawa pieczywa
Część 7 – Sukcesywna dostawa ryb
Część 8 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ i załącznikach.

2. W celu określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW) (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportowania towaru.
3. Wykonawca musi posiadać wdrożony system HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, z późn. zm.) lub z art. 11 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127, z późn. zm.), (nie dotyczy rolników, „w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.”). Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia wdrożonego systemu HACCAP poprzez złożenie dokumentu w jednej z poniższych form:
a) certyfikat systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo inny równoważny, np.:
 BRC (Global Standard – For Food Safety)
 IFS (International Food Standard)
 FSMS (Food Safety Management Systems)
albo
b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 j. t.).
Każdy z ww. certyfikatów musi być aktualny i wystawiony przez akredytowana jednostkę certyfikująca oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności zgodnie ze standardem. W przypadku oferty wspólnej ww. certyfikat składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Część 3, 8:
Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, „w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.”)
5. Część 2 i 8:
Wykonawca obowiązany jest posiadać przez cały okres związania z umową opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę – nie dotyczy rolników. Suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 30000.00 zł. W przypadku ubezpieczenia w walucie obcej suma ubezpieczeniowa na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy ubezpieczeniowej.
Część 3 i 5:
Wykonawca obowiązany jest posiadać przez cały okres związania z umową opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę – nie dotyczy rolników. Suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 50000.00 zł. W przypadku ubezpieczenia w walucie obcej suma ubezpieczeniowa na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy ubezpieczeniowej.
6. Przyjęcie dostaw sukcesywnych realizowane będzie w poniżej wymienionych dniach (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym):
Część 1 – poniedziałki, środy i czwartki
Część 2 – poniedziałki i środy
Część 3 – poniedziałki, środy i czwartki
Część 4 – poniedziałki i środy
Część 5 – poniedziałki, środy i czwartki
Część 6 – codziennie
Część 7 – poniedziałki i środy
Część 8 - poniedziałki, środy i czwartki


Opis

Wymagania dotyczące jaj:
 klasy I o normalnym kształcie, skorupka nie uszkodzona,
 komora powietrzna o wysokości nieprzekraczającej 6mm, nieruchoma,
 białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych,
 żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia, bez ciał obcych,
 tarczka zarodka niewidoczna,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu,
 waga średnia – od 53 do 63g (rozmiar M)
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki wytłoczki lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą/wytłoczką. Opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią, oraz posiadające opis producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 datę minimalnej trwałości, która nie powinna przekraczać 28 dni,
 nazwę, adres i numer zakładu pakującego jaja,
 liczbę jaj,
 klasę jakościową,
 metodę chowu kur np. jaja od kur utrzymywanych na ściółce,
 klasę wagową.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 pobite, nadtłuczone jaja,
 pojemniki wskazujące na wyciek białka/żółtka jaja,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Wymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy żywności,
 wykazu składników,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
 ilości określonych składników,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
 specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,
 instrukcji użycia,
 danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,
 informacji na temat żywności,
 informacji o wartości odżywczej.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Wymagania dotyczące mięsa:
 powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
 czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
 barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
 konsystencja – jędrna, elastyczna;
 zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;
Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 nazwę asortymentu,
 dane identyfikujące producenta asortymentu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto asortymentu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
 zastosowane środki konserwująceh np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
 objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.

Wymagania dotyczące wędlin:
Trwałość: okres przydatności do spożycia produktu deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Opakowania:
 jednostkowe – może stanowić folia zawierająca oznaczenia wyrobów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przeznaczona do kontaktu z żywnością, pakowane w atmosferze modyfikowanej, gramatura opakowań musi mieścić się w przedziałach od 1/2 do 4 kg dla poszczególnych wyrobów;
 transportowe – zamawiane produkty dostarczane będą w pojemnikach wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych pokrywą.

Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 nazwę produktu,
 skład surowcowy produktu gotowego,
 dane identyfikujące producenta produktu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto produktu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą:
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
 obecność bakterii salmonelli w 25 g, gronkowców chorobotwórczych w 0,1 g i z grupy coli 0,1 g, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Wymagania dotyczące produktów mrożonych, owoców i warzyw:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do-30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć a test kompetentnej jednostki resort u zdrowia. Wymiary opakowań powinny być zgodne z systemem wymiarowym wg PN-78/ 0-79021. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
 specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Wymagania dotyczące nabiału:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zjełczały, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Wymagania dotyczące pieczywa:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,
 kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne smarowanie masłem, serkiem itp.,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Pakowanie – Opakowania przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Wymagania dotyczące płatów śledziowych:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia, oznak ubytku zawartości,
 produkt świeży, płaty 3-4 cm, kolor beżowobiały, mięsista konsystencja,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Do kalkulacji należy przyjąć ilość ryby w kg – po odcieku (bez zalewy).
Termin przydatności (przechowywania) w momencie dostarczenia do magazynu minimum 28 dni.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 nazwę produktu,
 skład surowcowy produktu gotowego,
 dane identyfikujące producenta produktu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto produktu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą:
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników;
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
 brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.

Wymagania dotyczące ryb wędzonych:
 kolor skóry złocisty,
 kolor mięsa biały,
 zapach swoisty dla ryby wędzonej.

Termin przydatności: zgodnie z zaleceniami producenta termin przechowywania w momencie dostarczenia do magazynu minimum 8 dni.

Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać:
 nazwę produktu,
 skład surowcowy produktu gotowego,
 dane identyfikujące producenta produktu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto produktu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą:
 zapleśnienia na powierzchni, uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia lub uszkodzenia przez szkodniki, smak i zapach jełki, gorzki, pleśni, gnilny, obcy, tekstura tkanki mięsnej mazista,
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.

Wymagania dla ryb w filetach:
 waga jednego fileta zgodna z opisem w formularzu cenowym,
 powierzchnie cięć gładkie, bez poszarpanych krawędzi.
 błona otrzewna, pas barkowy, płetwy, skóra, ości, żebra usunięte.
 filety całe, nie porwane,
 filety dające się łatwo oddzielić od siebie.

Termin przydatności: zgodnie z zaleceniami min. 75% okresu oferowanego przez producenta od liczony od dnia dostarczenia do magazynu.

Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać:
 nazwę produktu,
 skład surowcowy produktu gotowego,
 dane identyfikujące producenta produktu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto produktu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą:
 zapleśnienia na powierzchni, uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia lub uszkodzenia przez szkodniki, smak i zapach jełki, gorzki, pleśni, gnilny, obcy, tekstura tkanki mięsnej mazista,
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.Wymagania dotyczące owoców i warzyw:
 owoce i warzywa całe, zdrowe, czyste,
 wolne od chorób i szkodników,
 o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości brutto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,

Towar będzie nieprzyjęty jeżeli będą::
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Opis rodzajowo-ilościowy znajduje się w załączniku do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
Ulica ul. Lanca
Nr domu 10
Miejscowosc Szczytno
Kod poczt 12100
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 624 28 18
Fax 089 624 28 18
Email loszczytno@wp.pl
Adres strony url http://loszczytno.edu.pl
Regon 51954718800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji"
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Dostep dokumentow zamowienia http://loszczytno.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://loszczytno.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa dostarczona osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Jerzego Lanca 10 12-100 Szczytno, Sekretariat
Numer referencyjny Znak sprawy: 271.8.2016.KG
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 293046.50
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 1577) lub 2. obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z 25.8.2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 594 ze zm.), lub 3. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 29.5.2007, w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007 r. nr 106, poz. 730). W przypadku Wykonawcy zagranicznego winien on posiadać dokument zezwalający na wykonywanie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wydany zgodnie z przepisami obowiązującymi w państwie Wykonawcy. Wykonawca z poza Unii Europejskiej składa dodatkowo dokument, wydany przez właściwy organ w jego kraju, zezwalający na eksport produktów będących przedmiotem niniejszego zamówienia na rynki krajów Unii Europejskiej. Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia w/w dokumentu został spełniony, jeżeli przedłożony zostanie w/w dokument lub oświadczenie Wykonawcy informujące, iż w jego kraju nie wydaje się w/w dokumentów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie: Część 2 i 8: 1 - wykazanie przez Wykonawcę, że posiada ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę – nie dotyczy rolników. na sumę gwarancyjną co najmniej 30000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Część 3 i 5: 1 - wykazanie przez Wykonawcę, że posiada ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę – nie dotyczy rolników. na sumę gwarancyjną co najmniej 50000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Część 2 i 8: W celu oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 30000,00 zł Część 3 i 5: W celu oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji zawodowej wykazując minimalny poziom doświadczenia i posiadanych zdolności: 1) w zakresie doświadczenia wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę: Część 2 – gotowych artykułów spożywczych na kwotę brutto co najmniej 30000,00 zł Część 3 – mięsa, wędlin i przetworów mięsnych na kwotę brutto co najmniej 50000,00 zł Część 4 – warzyw i owoców mrożone na kwotę brutto co najmniej 10000,00 zł Część 5 – nabiału na kwotę brutto co najmniej 50000,00 zł Część 6 – pieczywa na kwotę brutto co najmniej 10000,00 zł Część 7 – ryb na kwotę brutto co najmniej 10000,00 zł Część 8 – warzyw i owoców świeżych na kwotę brutto co najmniej 30000,00 zł
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu oceny spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku dostaw rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany, jako termin rozpoczęcia wyliczanych dostaw.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty i oświadczenia o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany wykonawca którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, z tym zastrzeżeniem, że oświadczenie o którym mowa w pkt. 5 zobowiązany jest złożyć każdy wykonawca który złożył ofertę w terminie 3 dni o zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. 1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 uPzp zobowiązany będzie złożyć: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Przedmiotowe zaświadczenia i oświadczenia dotyczące innego podmiotu lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę. 5) Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty i oświadczenia o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany wykonawca którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. 1. W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (złożyć odpowiednio do rodzaju produktów w części na którą jest składana oferta) a) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego, lub b) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z 25.8.2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 29.5.2007, w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej. W przypadku Wykonawcy zagranicznego: a) dokument zezwalający na wykonywanie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wydany zgodnie z przepisami obowiązującymi w państwie Wykonawcy. Wykonawca z poza Unii Europejskiej składa dodatkowo dokument, wydany przez właściwy organ w jego kraju, zezwalający na eksport produktów będących przedmiotem niniejszego zamówienia na rynki krajów Unii Europejskiej. Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia w/w dokumentu został spełniony, jeżeli przedłożony zostanie w/w dokument lub oświadczenie Wykonawcy informujące, iż w jego kraju nie wydaje się w/w dokumentów. 2. W celu powiedzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej: Część 2 i 8: 1 - W celu oceny spełniania warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 30000,00 zł Część 3 i 5: 1 - W celu oceny spełniania warunku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50000,00 zł 3. W celu powiedzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności zawodowej: 1) Wykaz dostaw potwierdzający, że Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę: Część 2 – gotowych artykułów spożywczych na kwotę brutto co najmniej 30000,00 zł Część 3 – mięsa, wędlin i przetworów mięsnych na kwotę brutto co najmniej 50000,00 zł Część 4 – warzyw i owoców mrożone na kwotę brutto co najmniej 10000,00 zł Część 5 – nabiału na kwotę brutto co najmniej 50000,00 zł Część 6 – pieczywa na kwotę brutto co najmniej 10000,00 zł Część 7 – ryb na kwotę brutto co najmniej 10000,00 zł Część 8 – warzyw i owoców świeżych na kwotę brutto co najmniej 30000,00 zł Wykaz musi zawierać informacje dot. rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku dostaw rozliczanych w walutach innych niż Złoty Polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany walut ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany, jako termin rozpoczęcia wyliczanych dostaw.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert niżej wymienione dokumenty i oświadczenia. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.7.1, o treści określonej w załączniku do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają wymagania SIWZ, Wykonawca – na żądanie Zamawiającego, dostarczy próbki: Część 2: a) poz. 14 herbata granulowana (opis badania próbki: intensywność zaparzania, zapach, stała konsystencja granulatu, opis producenta na etykiecie) b) poz. 15 herbata owocowa (opis badania próbki: intensywność zaparzania, zapach, konsystencja suszu, opis producenta na etykiecie) c) poz. 23 kawa zbożowa rozpuszczalna (opis badania próbki: intensywność zaparzania, zapach, konsystencja suszu, opis producenta na etykiecie) d) poz. 39 makaron rurki (opis badania próbki: kształt makaronu, minimalna ilość makarony połamanego – nie więcej niż 2% całości opakowania, konsystencja podczas gotowania zgodnie z opisem na etykiecie – produkt nie rozgotowuje się, opis producenta na etykiecie) e) poz. 41 makaron świderki (opis badania próbki: kształt makaronu, minimalna ilość makarony połamanego – nie więcej niż 2% całości opakowania, konsystencja podczas gotowania zgodnie z opisem na etykiecie – produkt nie rozgotowuje się, opis producenta na etykiecie) f) poz. 43 makaron krajanka (opis badania próbki: kształt makaronu, minimalna ilość makarony połamanego – nie więcej niż 2% całości opakowania, konsystencja podczas gotowania zgodnie z opisem na etykiecie – produkt nie rozgotowuje się, opis producenta na etykiecie) g) poz. 44 makaron spaghetti (opis badania próbki: kształt makaronu, minimalna ilość makarony połamanego – nie więcej niż 2% całości opakowania, konsystencja podczas gotowania zgodnie z opisem na etykiecie – produkt nie rozgotowuje się, opis producenta na etykiecie) Część 3: a) poz. 7, 10 i 27 kiełbasa (opis badania próbki: wygląd ogólny osłonki – przyleganie do wyrobu, czysta powierzchnia bez plam, barwa jasnobrązowa do brązowej, konsystencja kiełbasy – kawałki gruboziarniste równomiernie rozmieszczone, dość ścisła, krucha, plastry ok. 3 mm nie powinny się rozpadać, barwa – typowa dla wyrobu, smak i zapach – typowy dla wyrobu, bez nadmiaru soli, opis producenta na etykiecie) b) poz. 18 polędwica (opis badania próbki: wygląd ogólny osłonki – przyleganie do wyrobu, czysta powierzchnia bez plam, konsystencja – dość ścisła, krucha, soczysta, plastry ok. 3 mm nie powinny się rozpadać, barwa – typowa dla wyrobu, smak i zapach – typowy dla wyrobu, bez nadmiaru soli, opis producenta na etykiecie) Część 5: a) poz. 12 – 14 ser żółty (opis badania próbki: wygląd ogólny, jeżeli ser jest w osłonce – przyleganie do wyrobu, czysta powierzchnia bez plam, konsystencja sera – dość ścisła, plastry ok. 2-3 mm nie powinny się rozpadać, barwa – typowa dla wyrobu, smak i zapach – typowy dla wyrobu, bez nadmiaru soli, opis producenta na etykiecie) b) poz. 16 serek twarogowy (opis badania próbki: wygląd ogólny, opakowanie – trwałe, nieporwane, bez oznak zabrudzenia, konsystencja sera – łatwy do rozsmarowania, barwa – typowa dla wyrobu, smak i zapach – typowy dla wyrobu, bez nadmiaru soli, opis producenta na etykiecie) c) poz. 17 serek biały (opis badania próbki: wygląd ogólny, opakowanie – trwałe, nieporwane, bez oznak zabrudzenia, konsystencja sera – rozdrobniona, bez zbędnego płynu, barwa – biała, typowa dla produktu, smak i zapach – typowy dla wyrobu, opis producenta na etykiecie) Część 7: poz. 6 śledź solony (opis badania próbki: wygląd ogólny – płaty o szerokości 3-4 cm, nieporwane, przykryte w całości zalewą, bez odchodzących ości, konsystencja – dość ścisła, mięsista, soczysta, barwa – beżowobiała, typowa dla wyrobu, smak i zapach – typowy dla wyrobu, opis producenta na etykiecie) Ocena dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, b) zmniejszenia ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do ilości, wartości i częstotliwości przyjętych w umowie, c)zmniejszenie ilości dostaw w jednej pozycji z jednoczesnym zwiększeniem dostaw w innej, pod warunkiem jednakże niezmienności ceny zamówienia podstawowego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 16/12/2016
Godz skl 09:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)