Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach. Przedmiot zamówienia składa się z 12 części: Część 1 „Dostawa ziemniaków”,Część 2 „Dostawa warzyw korzennych i bulwiastych oraz warzyw liściastych”, Część 3 „Dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych”, Część 4 „Dostawa owoców tropikalnych”, Część 5 „Dostawa owoców innych niż tropikalne”, Część 6 „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”, Część 7 „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”, Część 8 „Dostawa drobiu”, Część 9 „Dostawa różnych produktów spożywczych”, Część 10 „Dostawa ryb i ryb przetworzonych”, Część 11 „Dostawa mleka i przetworów mlecznych”,Część 12 „Dostawa jaj”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w SIWZ części zamówienia (od 1 do 12). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. II.1) obejmuje w szczególności dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 2A, 2B... do 2L (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych. Oferowane i dostarczane produkty spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przejęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia dnego produktu, bądź będzie o przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Opiszgodnie z załącznikiem 2Azgodnie z załącznikiem 2Bzgodnie z załącznikiem 2Czgodnie z załącznikiem 2Dzgodnie z załącznikiem 2Ezgodnie z załącznikiem 2Czgodnie z załącznikiem 2Fzgodnie z załącznikiem 2Gzgodnie z załącznikiem 2Hzgodnie z załącznikiem 2Izgodnie z załącznikiem 2Jzgodnie z załącznikiem 2Kzgodnie z załącznikiem 2L |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego
|
Ulica |
ul. Partyzantów
|
Nr domu |
16
|
Miejscowosc |
Puławy
|
Kod poczt |
24100
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
818 863 626
|
Fax |
818 879 998
|
Email |
sekretariat@czart.pulawy.pl
|
Adres strony url |
http://czart.pulawy.pl/
|
Regon |
6066426500000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://czart.pulawy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://czart.pulawy.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
FORMA PISEMNA
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
12
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
I Liceum Ogólnokształcące im. ks. A.J. Czartoryskiego 24-100 Puławy Al. Partyzantów 16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
1202/01/2017
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, której przedmiotem były dostawy artykułów spożywczych, odpowiednich dla danej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 25 00,00 zł/brutto, która była realizowana w sposób nieprzerwany, przez okres co najmniej 4 miesięcy.
[Uwaga !] W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedną cześć przedmiotu zamówienia Wykonawca musi spełniać warunek odpowiadający co najmniej jednej usłudze dla każdej z części.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym w Rozdziale V ust 1 pkt c SIWZ (zał. nr 5 do SIWZ)
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Zakresie warunkow udzialu |
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy,formularz cenowy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
16/12/2016
|
Godz skl |
8:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|