Dostawa i montaż radiowego systemu monitorowania temperatury w pomieszczeniach i urządzeniach laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie

Publication date 2016-12-08
End date 2016-12-16 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne rejestratory danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362807 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 316440002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż radiowego systemu monitorowania temperatury w pomieszczeniach i urządzeniach laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Ulica ul. Kazimierzowska
Nr domu 29
Miejscowosc Siedlce
Kod poczt 08110
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 256 326 459
Fax 256 325 584
Email admi.wiw@wiw.siedlce.com
Adres strony url www.wiw.mazowsze.pl
Regon 71158660400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wiw.mazowsze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wiw.mazowsze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce.
Numer referencyjny WIW-AD-272.144.2016
Rodz zam D
Okres2c 5
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) . Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanego w pkt od 1.1 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisu katalogowego/karty charakterystyki oferowanego produktu ze wskazaniem nr katalogowego, producenta i szczegółowym opisem produktu odnoszącym się do wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia umożliwiającego weryfikację czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw niezależnych od Wykonawcy, 2. Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 16/12/2016
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)