Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek
Publication date | 2016-12-09 |
End date | 2016-12-19 10:00:00 |
Instytucja | Starostwo Powiatowe w Zamościu |
Miejscowość | Zamość |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 363395 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 301240004 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów do Starostwa Powiatowego w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość. Zamówienie składa się z następujących 4 części: Część nr 1: - dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Część nr 2: - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów. Część nr 3: - dostawa materiałów biurowych. Część nr 4: - dostawy papieru biurowego. OpisRodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne nie naruszały zasad gwarancji sprzętu, do którego są przeznaczone oraz posiadały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie zapakowane, na opakowaniach zewnętrznych powinno widnieć logo i nazwa producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy. Termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze.Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1.2 do SIWZ. Wszelkie wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia elementów przedmiotowych zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy odczytywać wraz z wyrazami "lub równoważny". Jako materiały eksploatacyjne równoważne należy uznawać artykuły kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, posiadające certyfikat zgodności, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żaden z materiałów (toner, atrament, tusz) nie mógł być wykorzystany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie zapakowane, na opakowaniach zewnętrznych powinno widnieć logo i nazwa producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy. W celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa: - specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym: • oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony, • potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, • zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze); - dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.: • raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711dla tuszy czarnych, ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych ; • certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych. Termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1.3 do SIWZ. Wszelkie wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia elementów przedmiotowych zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy odczytywać wraz z wyrazami "lub równoważny". Nazwy własne takie jak np. „Pentel” zostały użyte przez Zamawiającego przykładowo. Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości. W takim przypadku należy zaznaczyć, że jest to oferta równoważna. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1.4 do SIWZ. Papier o parametrach nie gorszych niż: Gramatura: 80 -/+ 2 g/m2 Zgodnie z normą PN- ISO 536:2011 Grubość: 108 -/+ 3 µm Zgodnie z normą PN – EN – ISO 534:2012 Białość CIE: 161 -/+ 2 Zgodnie z normą PN – ISO 11475:2002 średnia z obu stron Białość D65: 109,5 -/+ 2 % ISO 2470 – 2 : 2008 Termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Starostwo Powiatowe w Zamościu |
Ulica | ul. Przemysłowa |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Zamość |
Kod poczt | 22400 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 846 382 270 |
Fax | 846 393 152 |
rafallys14@wp.pl | |
Adres strony url | www.powiatzamojski.pl |
Regon | 95037151900000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.spzamosc.bip.lubelskie.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Ofertę należy, od rygorem nieważności, złożyć w formie pisemnej. |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Starostwo Powiatowe w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość |
Numer referencyjny | GM.272.34.2016 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 01/01/201731/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień, wobec czego Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie |
Czy obejmuje ustanowienie | Nie |
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Określone w załączniku nr od 4.1 do 4.4 do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 19/12/2016 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie |
IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie |
IV 3 2 PodzialDialogu | Nie |
IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |