Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek

Publication date 2016-12-09
End date 2016-12-19 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363395 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301240004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów do Starostwa Powiatowego w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość.
Zamówienie składa się z następujących 4 części:

Część nr 1:
- dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

Część nr 2:
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

Część nr 3:
- dostawa materiałów biurowych.

Część nr 4:
- dostawy papieru biurowego.


Opis

Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne nie naruszały zasad gwarancji sprzętu, do którego są przeznaczone oraz posiadały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie zapakowane, na opakowaniach zewnętrznych powinno widnieć logo i nazwa producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy.
Termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze.Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1.2 do SIWZ.
Wszelkie wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia elementów przedmiotowych zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy odczytywać wraz z wyrazami "lub równoważny". Jako materiały eksploatacyjne równoważne należy uznawać artykuły kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, posiadające certyfikat zgodności, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żaden z materiałów (toner, atrament, tusz) nie mógł być wykorzystany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin ważności minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zaoferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie zapakowane, na opakowaniach zewnętrznych powinno widnieć logo i nazwa producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy.
W celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne opisywanym odpowiadają wymaganiom Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa:
- specyfikację, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub
lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co
najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym:
• oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony,
• potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
• zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze);
- dokumenty poświadczające jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.:
• raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711dla tuszy czarnych, ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych ;
• certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych.
Termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze.
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1.3 do SIWZ.
Wszelkie wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia elementów przedmiotowych zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy odczytywać wraz z wyrazami "lub równoważny". Nazwy własne takie jak np. „Pentel” zostały użyte przez Zamawiającego przykładowo. Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości. W takim przypadku należy zaznaczyć, że jest to oferta równoważna.
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1.4 do SIWZ.
Papier o parametrach nie gorszych niż:
Gramatura: 80 -/+ 2 g/m2 Zgodnie z normą PN- ISO 536:2011
Grubość: 108 -/+ 3 µm Zgodnie z normą PN – EN – ISO 534:2012
Białość CIE: 161 -/+ 2 Zgodnie z normą PN – ISO 11475:2002 średnia z obu stron
Białość D65: 109,5 -/+ 2 % ISO 2470 – 2 : 2008
Termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Starostwo Powiatowe w Zamościu
Ulica ul. Przemysłowa
Nr domu 4
Miejscowosc Zamość
Kod poczt 22400
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 846 382 270
Fax 846 393 152
Email rafallys14@wp.pl
Adres strony url www.powiatzamojski.pl
Regon 95037151900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzamosc.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy, od rygorem nieważności, złożyć w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość
Numer referencyjny GM.272.34.2016
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień, wobec czego Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określone w załączniku nr od 4.1 do 4.4 do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)