Zakup 6 szt. przełączników sieci LAN

Publication date 2016-12-09
End date 2016-12-19 15:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363521 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup 6 szt. przełączników sieci LAN”.
Charakterystyka urządzenia:
• Przełącznik posiadający 48 portów 10/100/1000BASE-T z PoE+ i 4 dedykowane porty Gigabit Ethernet SFP. Minimum 700W dostępne dla portów PoE
•Wysokość urządzenia 1U, możliwość instalacji w szafie Rack
• Nieblokująca architektura o wydajności przełączania min. 210 Gb/s
• Szybkość przełączania min. 100 Milionów pakietów na sekundę
• Możliwość instalacji modułów stakujących zapewniających wydajność łączenia w stos min. 80 Gb/s
• Możliwość łączenia do 8 przełączników w stos
• Tablica MAC adresów min. 16k
• Pamięć operacyjna: min. 512 MB pamięci DRAM
• Pamięć flash: min. 128MB pamięci Flash
• Obsługa sieci wirtualnych IEEE 802.1Q – min. 4096
• Obsługa sieci wirtualnych protokołowych IEEE 802.1v
• Obsługa funkcjonalności Private VLAN - blokowanie ruchu pomiędzy klientami z umożliwieniem łączności do wspólnych zasobów sieci
• Wsparcie dla ramek Jumbo Frames (min. 9216 bajtów)
• Obsługa Q-in-Q IEEE 802.1ad
• Obsługa Quality of Service
- IEEE 802.1p
- DiffServ
- 8 kolejek priorytetów na każdym porcie wyjściowym
• Obsługa Link Layer Discovery Protocol LLDP IEEE 802.1AB
• Obsługa LLDP Media Endpoint Discovery (LLDP-MED)
• Przełącznik wyposażony w modularny system operacyjny z ochroną pamięci, procesów oraz zasobów procesora.
• Przełącznik musi posiadać możliwość instalacji dwóch zasilaczy, które umożliwiają uzyskanie redundancji zasilania. Zasilacz musi wspierać możliwość wymiany w czasie działania przełącznika. (2 sztuki zasilacza do każdej ze sztuk przełącznika – min. 750 W)
• Wbudowany DHCP Serwer i klient
• Możliwość instalacji min. dwóch wersji oprogramowania - firmware
• Możliwość przechowywania min. kilkunastu wersji konfiguracji w plikach tekstowych w pamięci Flash
• Możliwość monitorowania zajętości CPU
• Lokalna możliwość monitoringu pakietów (Local Mirroring)
• Wbudowany dodatkowy port Ethernet do zarządzania poza pasmem - out of band management.
• Wbudowany port USB pozwalający na łatwe przenoszenie konfiguracji oraz oprogramowania przełącznika
• Gwarancja na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru poszczególnych urządzeń (kryterium oceny ofert)
• Tryb wymiany – następny dzień roboczy (NBD)
• Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica Al. Jerozolimskie
Nr domu 94
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00807
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 222 204 801
Fax 222 204 899
Email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Regon 1742760400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.gitd.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gitd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter budynku).
Numer referencyjny BDG.ZPB.230.24.2016
Rodz zam D
Okres2c 5
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Przewidywany termin realizacji zamówienia – 5 dni od dnia podpisania umowy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu(należy wykorzystać formularz DP.5.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 (słownie: dziewięć tysięcy) złotych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.24.2016”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu w postaci przelewu na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz – jeżeli jest wymagane – po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia (w tym terminu wykonania umowy) możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: a) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji urządzeń lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości zamawianych urządzeń, przy zachowaniu minimalnych wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy; b) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostarczenie przedmiotu umowy w terminie wskazanym w umowie – dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami. c) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy, d) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, e) zmiany miejsca dostawy, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmiany adresów Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 19/12/2016
Godz skl 15:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)