Dostawa artykułów nabiałowych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2017

Publication date 2016-12-09
End date 2016-12-16 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Krzeszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363883 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2017, przedstawiony został w Formularzu asortymentowo – cenowym - załącznik nr 1a / Formularza ofertowego /, a warunki oraz
sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są poniżej w pkt. 3 oraz w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Czerna
Nr domu 110
Miejscowosc Krzeszowice
Kod poczt 32065
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 0-12 282 02 19
Fax 0-12 282 02 19 wew. 20
Email dps-czerna@cogisoft.pl
Adres strony url www.dpsczerna.pl
Regon 106391300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez Wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert drogą elektroniczną. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną / poczta elektroniczna , fax).
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Czernej ; Czerna nr 110; 32-065 Krzeszowice
Numer referencyjny DPS-AK-271-4/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę artykułów nabiałowych o łącznej wartości 80 000 zł.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty – załącznik nr 1 Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w dziale V SIWZ - załącznik nr ; Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia w trakcie realizacji zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie wykonanych lub wykonywanych głównych usług Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). DOKUMENT SKŁADANY PO OTWARCIU OFERT: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 4a lub 4b DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; z uwagi na bieżące potrzeby zamawiającego zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania niniejszej umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 2 umowy; wynikającym ze zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, przy czym ceny określone w formularzu asortymentowo - cenowym nie zostaną podwyższone w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług. Pozostałe zasady i warunki zmiany zostały opisane we wzorze umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)