Zakup systemu ochrony DDoS dla węzła internetowego PAP S.A.

Publication date 2016-12-09
End date 2016-12-16 09:45:00
Instytucja Polska Agencja Prasowa S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363911 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 724000004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zakup systemu ochrony DDoS dla węzła internetowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Polska Agencja Prasowa S.A.
Ulica ul. Bracka
Nr domu 6/8
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00502
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-22 5092222; 0601318047
Fax 5092428
Email przetargi@pap.pl
Adres strony url www.pap.pl
Regon 01289043800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Dostep dokumentow zamowienia www.pap.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pap.pl
Wymagane przeslanie ofert inny oferta papierow
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Numer referencyjny 216/16/ZP
Rodz zam U
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1/ być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1/ wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 3 zamówień polegających na zapewnieniu ochrony przed atakami typu DDoS, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 100.000,00 zł netto każde. 2/ dysponować minimum dwoma inżynierami, certyfikowanymi w obrębie oferowanej technologii danego producenta, których przeznaczy do realizacji tego zamówienia, którzy uczestniczyli w minimum 3 zamówieniach polegających na zapewnieniu ochrony przed atakami typu DDoS, a którzy zapewnią wsparcie w świadczeniu niniejszego zamówienia. 4/ dysponować minimum dwoma ekspertami ds. bezpieczeństwa ICT – których przeznaczy do realizacji tego zamówienia - którzy (każdy z nich z osobna) posiadają przynajmniej jeden z następujących certyfikatów bezpieczeństwa: CISSP, CISM, CISA, OSCP, CHFI, CompTia Security CE, Lead Auditor ISO27001. 4/ posiadać certyfikat ISO 27001.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V - Warunki udziału w postępowaniu sporządzone i wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do specyfikacji przetargowej oraz oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, sporządzone i wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do specyfikacji przetargowej. 2) wykaz wykonanych minimum 3 zamówień - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, których przedmiotem było lub jest zapewnienie ochrony przed atakami typu DDoS, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 100.000,00 zł. netto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób (minimum dwóch inżynierów), certyfikowanych w obrębie oferowanej technologii danego producenta, które wykonawca przeznaczy do realizacji tego zamówienia, którzy uczestniczyli w minimum 3 zamówieniach polegających na zapewnieniu ochrony przed atakami typu DDoS, a którzy zapewnią wsparcie w świadczeniu niniejszego zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 5) wykaz osób (minimum dwóch ekspertów ds. bezpieczeństwa ICT), które wykonawca przeznaczy do realizacji tego zamówienia - którzy (każdy z nich z osobna) posiadają przynajmniej jeden z następujących certyfikatów bezpieczeństwa: CISSP, CISM, CISA, OSCP, CHFI, CompTia Security CE, Lead Auditor ISO27001, 6) dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada certyfikat ISO 27001, f) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w postanowieniach umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w szczególności: 1) zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów; 2) zaistnienia siły wyższej; zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem "siły wyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak: a) wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych; b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe; c) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego; d) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji; e) działania sił przyrody, huragany, powodzie, f) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec, 3) zmiany ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta być powiązania z obniżeniem lub podwyższeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwyższenia lub jego procentowego obniżenia. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. 4) w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy. 3. Zmiana terminu świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, to jest o okres przedłużenia ponad okresy wynikające z niniejszej umowy oraz przepisów prawa tak, aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny zew specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany do Umowy mogą być dokonane także w innych wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany te nie mogą w żadnym przypadku prowadzić do ominięcia przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności dotyczących zamówień dodatkowych.
Kryt 0 Cena całkowita oferty
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 16/12/2016
Godz skl 9:45
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)