Dostawa żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie

Publication date 2016-12-09
End date 2016-12-19 10:30:00
Instytucja Urząd Gminy Rusinów
Miejscowość Rusinów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363974 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie”
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3.2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się do:
- dostarczania produktów żywnościowych do stołówki szkolnej zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie ul. Szkolna 47, 26-411 Rusinów pojazdem przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej;
- do dostarczania produktów żywnościowych, w tym produktów przetworzonych, do Przedszkola Samorządowego w Rusinowie z siedzibą Gałki 72, 26-411 Rusinów, pojazdem przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
3.3. Artykuły żywnościowe będą dostarczane nie częściej niż jeden raz w dniu roboczym.
3.3.1. Szczegółowe zamówienie na dostawy artykułów spożywczych Zamawiający będzie podawać Wykonawcy pisemnie, faksem lub e-mailem z wyprzedzeniem 7-dniowym.
3.4. Jeżeli w opisie przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródło lub szczególny proces – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, wymaga aby:
3.4.1. produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych;
3.4.2. produkty były świeże i pierwszej jakości;
3.4.3. produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
3.4.4. produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy – tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji;
3.4.5. mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
3.4.6. dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
3.4.7. mięso świeże nie zawierało okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon.
3.4.8. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Gminy Rusinów
Ulica ul. Żeromskiego
Nr domu 4
Miejscowosc Rusinów
Kod poczt 26411
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-48 6727022
Fax 0-48 6727023
Email informatyk@rusinow.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.rusinow.pl
Adres strony url http://www.rusinow.pl
Regon 54534300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.rusinow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.rusinow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Rusinów, ul.Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, sekretariat I piętro, pokój nr 20
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201731/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 135353.01
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę związaną z dostawą żywności o łącznej wartości co najmniej 120.000,00 PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). -Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). W wykazie należy wykazać dysponowanie pojazdem przystosowanym do przewozu wymienionych artykułów żywnościowych, spełniającym wymagania Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmiany ceny wskutek zmiany stawki podatku VAT. - Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli w trakcie realizacji niniejszej umowy nastąpi znaczny wzrost cen towarów na rynku, Wykonawca może ubiegać się o podwyższenie cen, w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS.
Kryt 0 cena oferty
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 19/12/2016
Godz skl 10:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)