Część nr 1 zamówienia- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w roku 2017r Część nr 2 zamówienia- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w roku 2017r. Część nr 3 zamówienia- Zakup i sukcesywna dostawa herbaty, kawy, słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w roku 2017r.
Publication date | 2016-12-12 |
End date | 2016-12-20 11:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
Miejscowość | Mikołów |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 364660 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 159810008, 411100003 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Część nr 1 zamówienia- Zakup i sukcesywna dostawa wody mineralnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w roku 2017r Część nr 2 zamówienia- Zakup i sukcesywna dostawa wody źródlanej do dystrybutorów, dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów, dostawa kubków jednorazowych do dystrybutorów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w roku 2017r. Część nr 3 zamówienia- Zakup i sukcesywna dostawa herbaty, kawy, słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w roku 2017r. OpisI. WODA MINERALNA1. Woda winna być w fabrycznie zamkniętych butelkach typu PET(plastikowe, jednorazowe) o pojemności 0,5L oraz 1,5L, bez zanieczyszczeń o neutralnym smaku i zapachu, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkt (np. widoczne ubytki, uszkodzone opakowanie). 2. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 3. Oferowany produkt musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych. 4. Na etykiecie na butelce winne znajdować się informacje dot. • Nazwa producenta/dostawcy wraz z adresem • Nazwa produktu • Nazwa źródła z którego woda pochodzi z zawartością składników mineralnych • Informacja, że woda posiada aktualne atesty higieniczne lub dopuszczenia wydane przed uprawnione do kontroli jakości wody mineralnej • Data przydatności do spożycia 5. Woda mineralna niegazowana: średniozmineralizowana, zgodnie z kryteriami klasyfikacji chemicznej stosowanej w znakowaniu naturalnych wód mineralnych, ogólna zawartość składników mineralnych nie więcej niż 700mg/L, przy czym zawartość sodu nie może przekraczać 76 mg/L Przewidywana ilość: 1400 sztuk – 1,5Litra 1500 sztuk – 0,5 Litra 6. Woda mineralna gazowana, średniozmineralizowana, zgodnie z kryteriami klasyfikacji chemicznej stosowanej w znakowaniu naturalnych wód mineralnych, ogólna zawartość składników mineralnych nie więcej niż 700mg/L, przy czym zawartość sodu nie może przekraczać 76 mg/L Przewidywana ilość: 550 sztuk – 1,5 Litra 700 sztuk – 0,5 Litra 1. Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostawy i zainstalowania 5 sztuk fabrycznie nowych urządzeń do dozowania naturalnej wody źródlanej (dozowanie ciepłej i zimnej wody). Urządzenia dozujące wodę mają być umieszczone na podłodze, wymiary: Wysokość min 95-100cm (+- 5cm); Szerokość, głębokość min 28x min 28 cm (+- 5 cm) 2. Woda podgrzewana do – minimum 90 stopni Cejslujsza 3. Woda schładzana – do 10 stopni Celsjusza 4. Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis w/w urządzeń przez cały okres trwania umowy, usuwać wszelkie awarie wynikające z normalnego użytkowania urządzeń w ciągu 24 godzin od zgłoszenia ich drogą elektroniczną. 5. Wykonawca jest zobowiązany do sanityzacji zainstalowanych urządzeń w okresie obowiązywania umowy. Termin sanityzacji będzie uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym. 6. Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostarczania wody do dystrybutorów, o których mowa powyżej, przewidywana ilość butli- 100 szt. 7. Termin przydatności wody do spożycia minimum 90 dni od daty dostawy. 8. Woda winna posiadać certyfikat jakości PZH. Woda musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 roku w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych. 9. Butle winny posiadać atest PZH dopuszczający do stosowania ich w obrocie, w celach spożywczych. Butle mają być dostosowane do dzierżawionych urządzeń dozujących wodę. Korki butli winny być zabezpieczone zewnętrzną folią. Pojemność 19L (+- 0,1 L) 10. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa kubków jednorazowych o pojemności 200 ml na zimną (przewidywana ilość kubków- 6000 szt ) i gorącą wodę (przewidywana ilość kubków- 1000 szt) 1. Herbata czarna ekspresowa, w torebkach, min. 100 sztuk w opakowaniu, przewidywana ilość - 20 opakowań 2. Kawa rozpuszczalna liofilizowana – słoik min 200 g, 100% naturalna arabica, przwidywana ilość – 8 słoików 3. Kawa rozpuszczalna, w saszetkach, saszetka min.2 g, w opakowaniu min 100 saszetek, przewidywana ilość 18 opakowań 4. Kawa mielona, opakowanie min 250 g, pakowana próżniowo, 100% Arabica, przewidywana ilość 6 szt 5. Cukier biały, drobnomielony, 1kg/opakowanie , przewidywana ilość - 84 kg 6. Cukier biały drobnomielony w saszetkach, saszetka min 5 g, w opakowaniu 200 saszetek, przewidywana ilość – 6 op 7. Syrop owocowy do napojów, w szklanych butelkach, smak malinowy lub truskawkowy, bez sztucznych konserwantów i barwników, o naturalnym i owocowym zapachu i smaku, min. 62 % ogólnego ekstraktu, wzbogacony witaminami – min. Wit. C, pasteryzowany. Pojemność butelek min 400 ml. Przewidywana ilość - 126 butelek 8. Sok owocowy, 100%, bez dodatku cukru i substancji słodzących, pasteryzowany, wzbogacony witaminą c, w kartonikach 0,2 L, ze słomką plastikową, dwa smaki : pomarańczowy i jabłkowy, po 90 sztuk z każdego smaku, łącznie 180 sztuk 9. Mleczko do kawy, pojedyncze, zawartość tłuszczu minimum 2%, w opakowaniu 10 sztuk x 12 g, w czasie transportu i w czasie przechowywania nie wymaga warunków chłodniczych – przewidywana ilość 120 opakowań. 10. Kubki jednorazowe do gorących napojów, 200 ml, plastikowe – przewidywana ilość – 3000 sztuk 11. Kubki jednorazowe do zimnych napojów, 200 ml, plastikowe- przewidywana ilość – 3000 sztuk 12. Mieszadełka plastikowe do kawy, długość ok 14 cm, w opakowaniu 1000 sztuk – przewidywana ilość 3 op 13. Talerzyki papierowe, jednorazowe, białe, średnica 15 cm, w opakowaniu 100 szt, przewidywana ilość 1 opakowanie 14. Czekolada mleczna, 100 g, masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15 %, słodzona naturalnym cukrem – przewidywana ilość 90 sztuk 15. Czekolada mleczna nadziewana – 100g, masa kakaowa min 29%, masa mleczna nim 14 %, 4 rodzaje nadzienia, słodzona naturalnym cukrem, przewidywana ilość po 90 sztuk z każdego rodzaju, łącznie – 360 sztuk 16. Czekolada mleczna np. z ciasteczkami, bakaliami – 100g, masa kakaowa min 29%, masa mleczna min. 14%, 2 rodzaje, przewidywana ilość po 90 z każdego rodzaju, łącznie 180 sztuk 17. Mikołaj z czekolady mlecznej, min. 60 g, masa kakaowa min. 25 g, przewidywana ilość 90 sztuk 18. Kalendarz adwentowy – bombonierka zawierająca 24 okienka z czekoladkami mlecznymi, min. 75 g, na opakowaniu wzór świąteczny, przewidywana ilość 90 szt 19. Wafelek przekładanym kremem mlecznym lub śmietankowym, bez polewy, słodzony naturalnym cukrem, min. 50 g, przewidywana ilość 180 sztuk 20. Wafelek przekładany kremem czekoladowym, bez polewy, słodzony naturalnym cukrem, min. 50 g, przewidywana ilość 270 sztuk 21. Cukierki typu draże o smaku czekoladowym lub waniliowym w opakowaniach po min. 90 g, przewidywana ilość – 90 opakowań 22. Cukierki typu landrynki – z nadzieniem z zagęszczonych soków owocowych min. 1,3 % ( np. z pomarańczy, limetek, cytryn, pomarańczy, aronii, czarnego bzu itp.), z witaminami, opakowanie min. 90 g, przewidywana ilość 90 sztuk 23. Baton w polewie czekoladowej, z nadzieniem np. orzeszki, karmel, masa nugatowa, min. 40 g, przewidywana ilość 90 sztuk 24. Cukierki w czekoladzie o smaku czekoladowym, karmelowym, z orzeszkami, bakaliami, różne smaki, w kg, przewidywana ilość 6 kg 25. Biszkopty z galaretką owocową w czekoladzie, opakowanie min. 175 g, przewidywana ilość 90 opakowań 26. Ciastka kruche z kawałkami czekolady, opakowanie min. 135 g, przewidywana ilość 90 opakowań 27. Suszone chipsy jabłkowe, bez dodatku cukru, w opakowaniach min. 20 g, przewidywana ilość 90 szt 28. Suszone chipsy jabłkowe, bez dodatku cukru, z dodatkiem cynamonu, w opakowaniach po min 20 g, przewidywana ilość - 90 sztuk 29. Pierniki w czekoladzie w kształcie serca, oblane mleczną czekoladą, z nadzieniem owocowym (smak dowolny) w opakowaniu min. 160 g, przewidywana ilość 90 opakowań 30. Czterokrotnie w okresie obowiązywania umowy zamawiający będzie wymagał (co wskaże w złożonym zamówieniu) aby dostarczone słodycze były zapakowane w paczkę zawierającą ok 4-6 produktów. Paczki w każdej serii muszą być zapakowane jednakowe, estetyczne, kolorowe i mocne opakowania. W okresie dostaw: Wielkanoc, Mikołaj, Boże Narodzenie opakowanie okolicznościowe z motywem wielkanocnym , mikołajkowym, świątecznym. Łączna ilość paczek 360 paczek. 31. Produkty będące przedmiotem dostawy muszą być świeże, pochodzić z bieżącej produkcji, musza odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 32. Termin przydatności do spożycia – minimum 90 dni od daty dostawy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
Ulica | ul. Kolejowa |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Mikołów |
Kod poczt | 43-190 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 323 242 660 |
Fax | 323 242 694 |
zamowienia@mops.mikolow.eu | |
Adres strony url | http://www.mops.mikolow.pl/ |
Regon | 345536200000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1 |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów |
Numer referencyjny | PN-49/2016/MOPS |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 70 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 20/12/2016 |
Godz skl | 11:00 |
IV 4 4 jezyki | POLSKI |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |