Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
|
Ulica |
Nowa Wieś, ul. Grodziska
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Pruszków
|
Kod poczt |
05-800
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 892 000
|
Fax |
261 892 048
|
Email |
ormon@op.pl
|
Adres strony url |
www.ormon.wp.mil.pl
|
Regon |
010427452
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ormon.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, Inny sposób: Pisemnie na adres:
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ORMON Nowa Wieś ul.Grodziska 1, 05-800 Pruszków
|
Numer referencyjny |
14/ŻYWN/PN/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca złoży: 1. Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów , zgodnie z art. 20 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. z 2014 r., poz. 1577 ze zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów)obejmujących tę część zamówienia, lub posiada obowiązującą decyzją administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz.U.z 2015, poz.594 ze zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, lub posiada obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015r. poz. 594, ze zm.) , w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 2.Posiada potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, funkcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 678, ze zm.). 3. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej sprawozdaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCAP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzić, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCAP (podstawa prawna: art 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015, poz. 594 z póź. zm.) lub Certyfikat HACCAP. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach wymienionych w rozdziale 6 pkt 1.2. SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Uwaga! Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawców obowiązujących uprawnień odpowiadających wymienionym w pkt. 1-2 , nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
|
Wadium |
część I - 2 900 ZŁ część II - 750 zł część III - 1 300 ZŁ część IV - 150 zł część V - 260 zł część VI - 165 ZŁ
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Dopuszcza się możliwość zmiany maksymalnej wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany należytego podatku od towarów i usług (VAT), na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy wykonany w formie tabelarycznej ( wykonanej jak w paragraf 2 umowy) i opisowej z podaniem podstawy prawnej tej zmiany. 2.ZAMAWIAJĄCY gwarantuje realizację umowy na poziomie nie mniejszym niż 50% maksymalnej wartości brutto umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO wynikających ze zmiennej liczby żywionych. WYKONAWCY nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień na poziomie wyższym niż 50% maksymalnej wartości brutto. 3. Wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO z należytą starannością , ilości w poszczególnych asortymentach z uwagi na zmienną liczbę żywionych (liczbę, której ZAMAWIAJĄCY na etapie prowadzonego postępowania oraz zawarcia umowy, nie jest w stanie przewidzieć), są średniorocznymi potrzebami i mogą w czasie realizacji zamówienia ulegać zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie) bez odrębnej akceptacji WYKONAWCY. Zmiany te nie mogą powodować przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto. WYKONAWCA z tego tytułu nie będzie rościł żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec ZAMAWIAJĄCEGO.
|
Kryt 0 |
CENA
|
Kryt 0p |
100
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
20/12/2016
|
Godz skl |
12:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|