Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

Publication date 2016-12-12
End date 2016-12-22 10:00:00
Instytucja Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 364899 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych i chirurgicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ z podziałem na pakiety.

Opis

Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych nitrylowych, bezpudrowych wzmocnionych z przedłużonym mankietem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych winylowych, bezpudrowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa wraz z transportem rękawic chirurgicznych lateksowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa wraz z transportem rękawic chirurgicznych bezlateksowych bezpudrowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
Ulica ul. Panewnicka
Nr domu 65
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40760
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 605 35 00
Fax 32 605 35 08
Email osk_katowice@op.pl
Adres strony url http://kolejowy.katowice.pl
Regon 27626768600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pośrednictwo operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice
Numer referencyjny TZM/24/P/16
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1.Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także wypełniony dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ”, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ, dla każdego z tych podmiotów - jeżeli dotyczy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także wypełniony dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ”, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców (jezeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1, 2)Formularze cenowe – Załącznik Nr 2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE, opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta. 2. W sytuacjach wątpliwych, związanych z brakiem możliwości weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek zaoferowanego sprzętu. Próbki należy przesłać w opakowaniu opisanym „Próbki do przetargu, nr postępowania: TZM/24/P/16”. 3. Raport jednostki niezależnej z badania rękawic na przenikalność: a) substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3 określającego zmierzony czas przebicia w minutach lub wskazujący na poziom odporności na przenikanie wyznaczony zgodnie z normą EN-374-1 b) wirusów zgodnie z normą ASTM F1671.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku: a)zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji, b)przedłużenie terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy, c)zakończenia produkcji rękawic, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej. d)wstrzymania / braku produkcji rękawic, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej. e)zmiana opakowania jednostkowego, z odpowiednim przeliczeniem ilości rękawic i wynikającej z tego wartości rękawic. Podstawą obliczenia ceny rękawic w przypadku zmiany opakowania jest cena jednostkowa netto podana w ofercie, f)ustawowa zmiana podatku VAT – zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT; g)zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.); h)zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mających istotny wpływ na realizację zamówienia, w tym w szczególności ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych; i)zmiana, której przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności nadzwyczajna zmiana stosunków (rebus sic stantibus) uregulowana w art. 3571 Kodeksu cywilnego. j)siła wyższa. 2.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3.Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a)Opis proponowanej zmiany; b)Termin wprowadzenia zmian; c)Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy. 4.Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 22/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)