Wykonanie usługi opracowania wynikowych tablic statystycznych

Publication date 2016-12-12
End date 2016-12-20 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Sprawiedliwości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365003 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722124632, 793300006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie usługi opracowania wynikowych tablic statystycznych „Powrotność
do przestępstwa osób dorosłych opuszczających zakłady karne i areszty śledcze w 2011 i 2012 r.” z bazy danych systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego za rok 2015 i 2016

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ministerstwo Sprawiedliwości
Ulica Al. Ujazdowskie
Nr domu 11
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00950
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5212773, 5212888, 5212214
Fax 22 6289785, 5212697
Email sumikowska@ms.gov.pl
Adres strony url www.ms.gov.pl
Regon 31915000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa centralna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ms.gov.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00 - 567 Warszawa
Numer referencyjny BA-F-II-3710-48/16
Rodz zam U
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi opracowania danych statystycznych na podstawie danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych systemu teleinformatycznego każda o wartości wykonanej (zrealizowanej - zakończonej) nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (z VAT). Personel; Minimalna liczba personelu - 2 Wymagane doświadczenie i kwalifikacje-- co najmniej dwuktrotnie uczestniczyła w opracowaniu danych statystycznych na podstawie danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych systemu teleinformatycznego. - aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016, poz. 1167), tj. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „zastrzeżone” lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone” wystawione przez kierownika jednostki organizacyjnej, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016, poz.1167) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych lub inne uprawnienia do ochrony informacji niejawnych o klauzuli równorzędnej do klauzuli co najmniej „zastrzeżone” określone w dwustronnej umowie międzyrządowej o wzajemnej ochronie informacji niejawnych – dla osób wskazanych do realizacji zamówienia
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie pkt III.3 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy) 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, przy czym zmiany mogą być dokonywane wyłącznie w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku: a) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji Przedmiotu Umowy, nie wynikającego z winy Wykonawcy, b) wstrzymania/przerwania wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 2) zmniejszenia zakresu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że: a) realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest zasadna na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub b) realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) Zmiany zakresu informacji zawartej w tablicy statystycznej związanej ze zmianą obowiązujących powszechnie przepisów prawa. 4) zakresu informacji zawartej w tablicy statystycznej związanej ze zmianą metodologii. 5) Odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian zwróci się w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem, w którym wykaże wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 i 2 nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto. 3. Zmiany umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 20/12/2016
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)