Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu Zadanie 1: dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD Zadanie 2: dostawa komputerów stacjonarnych , monitorów LCD, komputerów stacjonarnych w obudowie AIO i drukarek igłowych; Zadanie 3: Dostawa komputerów przenośnych Zadanie 4: dostawa oprogramowania biurowego

Publication date 2016-12-12
End date 2016-12-20 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365018 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Zadanie 1: dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD
Zadanie 2: dostawa komputerów stacjonarnych , monitorów LCD, komputerów stacjonarnych w obudowie AIO i drukarek igłowych;
Zadanie 3: Dostawa komputerów przenośnych
Zadanie 4: dostawa oprogramowania biurowego


Opis

dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCDdostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów stacjonarnych w obudowie AIO i drukarek igłowychDostawa komputerów przenośnychdostawa oprogramowania biurowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Ulica ul. Czerwonego Krzyża
Nr domu 42499
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50345
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 713 715 810
Fax 713 281 713
Email centrum@rckik.wroclaw.pl
Adres strony url www.rckik.wroclaw.pl
Regon 29112100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik.wroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres u. Czerwonego Krzyża 5/9, Wrocław
Numer referencyjny 35/P/1-4/2016
Rodz zam D
Okres2c 15
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 2. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D) 3. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu – pod rygorem nieważności. Zmiany mogą dotyczyć: a) zmiana warunków i terminów dostaw – zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, jak również w dystrybucji towarów. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżenie art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 2.1. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy, 2.2. powstania nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siłą wyższą”), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy,
Data skl 20/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)