„Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2017 – MROŻONKI”

Publication date 2016-12-12
End date 2016-12-20 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Parczew
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365044 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 153311008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w roku 2017 - MROŻONKI”,
- warzywa świeże lub mrożone:
1. Mieszanka lubelska 2,5 kg ilość roczna 86 szt;
2. Kalafior mrożony 2,5 kg ilość roczna 86 szt;
3. Marchew mrożona 2,5 kg ilość roczna 160 szt;
4. Włoszczyzna mrożona 2,5 kg ilość roczna 160 szt.
Dostawę artykułów żywnościowych Wykonawca dokonuje własnymi środkami transportu, spełniającymi warunki do przewozu, zgodnie z wymaganiami SANEPID-u i składa je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamówienie ma być wykonane w terminie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. częściami, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania lub zwiększenia do 20% całości zamówienia.
I ) Wykonanie umowy odbywa się w następujący sposób:
1. Zamawiający zgłasza Wykonawcy konieczność dostarczenia określonej ilości żywności w określonym terminie (dalej zwanym „Dostawą”) a Wykonawca spełnia to świadczenie.
2. O konieczności wykonania Dostawy Zamawiający uprzedza Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie w terminie wskazanym w formularzu oferty.
3. Uprzedzając Wykonawcę zgodnie z pkt. 2, Zamawiający określa ilość żywności wchodzącej w skład danej Dostawy i termin jej dostarczenia.
4. Za wykonanie Dostawy uważa się dostarczenie żywności określonej zgodnie z pkt. 3 do Jadłodajni MOPS w Parczewie ul. Kolejowa 58 i złożenie jej w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ilość i jakość dostarczanej żywności. Dostarczone produkty winny być w szczególności wydane Zamawiającemu w nieuszkodzonych opakowaniach i przed upływem ich daty przydatności do spożycia.
6. Zamawiający jest uprawniony do odmowy zatwierdzenia całości lub odpowiedniej części zamówienia w wypadku, gdy:
a) żywność wchodząca w skład Dostawy ma wady (w szczególności jest nieświeża, zepsuta lub dostarczona w nieodpowiedniej ilości)
b) opakowania żywności są uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym skorzystanie z danego produktu lub który budzi wątpliwości co do jego jakości
c) żywność o okresie przydatności do spożycia dłuższym niż tydzień została dostarczona na trzy dni lub mniej przed upływem tego okresu
7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczaną żywność. Okres gwarancji upływa wraz z końcem okresu przydatności żywności do spożycia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Ogrodowa
Nr domu 16
Miejscowosc Parczew
Kod poczt 21200
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-83 3551255
Fax 0-83 3551255
Email mops.sekretariat@vp.pl
Adres strony url www.mops.parczew.com
Regon 230040400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.mops.parczew.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.parczew.com
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Parczewie, ul. Ogrodowa 16, 21200 Parczew
Numer referencyjny MOPS-NJ.261.5.2016.E.S
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania lub zwiększenia do 20% całości zamówienia
Czas O
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez wykonawcę aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez wykonawcę aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez wykonawcę aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp ,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) 6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. od 6.1) do 6.5) Rozdziału V SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. od 6.1) do 6.5) Rozdziału V SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 20/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Oferty sporządzone w języku polskim
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)