Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie

Publication date 2016-12-13
End date 2016-12-20 09:30:00
Instytucja Zarząd Nieruchomości Komunalnych
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365235 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa według CPV: 30.19.00.00-7 różnego sprzętu i artykułów biurowych. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek /tonery, taśmy/ były oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone lub równoważne. W przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia producenta urządzenia. Z treści oświadczenia ma wynikać, że produkt jest w pełni kompatybilny z urządzeniem i jego stosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia oraz obniżenia jakości wydruku w stosunku do produktu oryginalnego/ wydajność produktu równoważnego nie może być mniejsza niż produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia/.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zarząd Nieruchomości Komunalnych
Ulica ul. Grodzka
Nr domu 12
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20112
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 815 371 200
Fax 815 371 201
Email znk@znk-lublin.pl
Regon 43078394000000
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.znk-lublin.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny PN/DO/2017
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Waluta calosc PLN
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonują lub wykonywali w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przez okres minimum 12 miesięcy usługi w zakresie dostawy materiałów biurowych..
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ddysponują odpowiednią liczbą pracowników gwarantującą prawidłowe wykonanie zamówienia - w specjalności magazynier (min. 1 etat), - w specjalności pracownik zaopatrzenia/kierowca (min. 1 etat), Będą dysponować pomieszczeniem biurowym wraz z zapleczem magazynowym umożliwiającym przechowywanie zapasu materiałów biurowych i części eksploatacyjnych do drukarek, wyposażone w linię telefoniczną i faks
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające uprawnienia o których mowa w pkt. 5.1 ust. 2 pkt.3 a) i b) Wykaz usług wykonywanych przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami pkt. 5.1 ust.2 pkt. 2a łącznie z potwierdzeniem właściwego ich wykonania (wg. załącznika nr 5 do SIWZ) Kopia polisy wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zarządzania nieruchomościami. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,- zł. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 składa informacje lub dokumenty określone w §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku ( Dz. U. z 27.07.2016 roku poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 2 000,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Data skl 20/12/2016
Godz skl 9:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)