Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 2 im.Marii Konopnickiej w Golubiu - Dobrzyniu

Publication date 2016-12-13
End date 2016-12-21 13:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne Nr 2
Miejscowość Golub-Dobrzyń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365343 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158900003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu na okres od 2 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku.Asortyment i ilości określa załącznik Nr 2do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Przedszkole Publiczne Nr 2
Ulica ul. Sienkiewicza
Nr domu 6
Miejscowosc Golub-Dobrzyń
Kod poczt 87400
Panstwo Polska
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 566 835 880
Fax 56 6835880
Email przedszkole2g-d@gazeta.pl
Adres strony url www.pp2gd.pl
Regon 87000211700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Rodz zam D
Czas O
Okreslenie warunkow W celu wykazania spełnienia warunków wykonawcy winni załączyć do oferty- dotyczy każdej części : oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze worem podanym w załączniku Nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu wykazania spełnienia warunków wykonawcy winni załączyć do oferty- dotyczy każdej części : oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze worem podanym w załączniku Nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu wykazania spełnienia warunków wykonawcy winni załączyć do oferty- dotyczy każdej części : oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze worem podanym w załączniku Nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia : zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wystawienie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę-zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku Nr 1 niniejszej specyfikacji. Informację o nie przynależności do grupy Kapitałowej -zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie :1)terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności gdy przedłużeniu ulegnie procedura przetargowa, 2)sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których e można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od zmiany terminów realizacji zamówienia.
Kryt 0 najniższa cena
Data skl 21/12/2016
Godz skl 13:00
IV 4 4 jezyki W języku polskim
Termin on
Okres liczba dni 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)