Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r.
Publication date | 2016-12-13 |
End date | 2016-12-21 09:45:00 |
Instytucja | Miasto Zduńska Wola |
Miejscowość | Zduńska Wola |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 365650 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301000000, 228000008 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych oraz druków akcydensowych i formularzy dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r., z podziałem na części: Część I zamówienia pn.: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Ofertowym. 2)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów - Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3)Przez „produkt fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, wolny od wad technicznych, kompletny, w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym, z widocznym terminem przydatności do użytku. 4)Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz charakterystyką (np. kolor) zamawianego asortymentu. Papier kserograficzny oraz artykuły biurowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca. 6)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na produkty z pozycji 42, 107, 108 i 122 zgodnie z zadeklarowaną (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące. Część II zamówienia pn.: Sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. 2)Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym wskazując typ produktu, określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) musi zostać każdorazowo zaakceptowany przez Zamawiającego oraz odpowiadać przepisom ustawowym obowiązującym na dzień złożenia zamówienia. 3)Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie druków/formularzy - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4)Dostawa druków akcydensowych i formularzy będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz po wcześniejszym ustaleniu wzoru zamawianego asortymentu. Druki akcydensowe oraz formularze urzędowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków akcydensowych i formularzy urzędowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca. 6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania twardej oprawy produktów z pozycji 41, 42 i 57 zgodnie z zadeklarowanym rodzajem oprawy (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym). 2.Przewidywany okres realizacji zamówienia dla każdej z części – od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy. 3.Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz druków akcydensowych i formularzy urzędowych wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w tym Załączniku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. 4.Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz druków akcydensowych i formularzy urzędowych - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Ofertowy mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji przedmiotu zamówienia w podanych ilościach. 5.Minimalny okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte przedmiotem zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego z wyjątkiem pozycji 42, 107, 108, 122 z części I zamówienia, dla których okres gwarancji będzie zgodny z zadeklarowaną w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie do 3 dni roboczych Zamawiającego (tj. poniedziałek – piątek w godz. 08:00 – 15:00) licząc od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 7.Dostawa winna być realizowana w dni robocze Zamawiającego, tj. poniedziałek – piątek w godzinach 08:00 – 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego towaru w obecności dostawcy. 8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3A i 3B do SIWZ. OpisCzęść I zamówienia pn.:Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Ofertowym. 2)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów - Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3)Przez „produkt fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, wolny od wad technicznych, kompletny, w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym, z widocznym terminem przydatności do użytku. 4)Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz charakterystyką (np. kolor) zamawianego asortymentu. Papier kserograficzny oraz artykuły biurowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca. 6)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na produkty z pozycji 42, 107, 108 i 122 zgodnie z zadeklarowaną (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące. Sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. 2)Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym wskazując typ produktu, określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) musi zostać każdorazowo zaakceptowany przez Zamawiającego oraz odpowiadać przepisom ustawowym obowiązującym na dzień złożenia zamówienia. 3)Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie druków/formularzy - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4)Dostawa druków akcydensowych i formularzy będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz po wcześniejszym ustaleniu wzoru zamawianego asortymentu. Druki akcydensowe oraz formularze urzędowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków akcydensowych i formularzy urzędowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca. 6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania twardej oprawy produktów z pozycji 41, 42 i 57 zgodnie z zadeklarowanym rodzajem oprawy (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Miasto Zduńska Wola |
Ulica | ul. Stefana Złotnickiego |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Zduńska Wola |
Kod poczt | 98220 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 43 825 02 00 |
Fax | 43 825 02 02 |
urzad_miasta@zdunskawola.pl | |
Adres strony url | www.zdunskawola.pl |
Regon | 59842800000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zdunskawola.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Oferty należy złożyć w formie pisemnej w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Zastrezega prawo grup czesci | NIE |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola |
Numer referencyjny | OA.271.30.2016 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: a) dla Części I zamówienia: dwie dostawy papieru kserograficznego i artykułów biurowych o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto jedna. b) dla Części II zamówienia: dwie dostawy druków akcydensowych i formularzy urzędowych o wartości co najmniej 2.500,00 zł brutto jedna. |
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe | Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Zakresie warunkow udzialu | Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Część 1 Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia; w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 2) zmiana oferowanych produktów będzie możliwa w sytuacji, gdy dostawa produktów wskazanych w ofercie stanie się niemożliwa z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi. Zmiana ta jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na produkty, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty. Część 2 Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia; w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 2) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty. |
Kryt 0 | Cena - dla częśći 1 |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 21/12/2016 |
Godz skl | 09:45 |
IV 4 4 jezyki | Język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |