Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowosc |
Raszyn
|
Kod poczt |
05-090
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 2707100
|
Fax |
+48 22 4680951
|
Email |
biuro@zilp.lasy.gov.pl,
zamowienia@zilp.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Regon |
47321576000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, zgodnie z zapisami SIWZ.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
|
Numer referencyjny |
DZ.270.32.2015
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Szacunkowa wart zam calosc |
519133.33
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający informuje, iż umowa zawiera „prawo opcji” polegające na możliwości zamówienia i dostawy dodatkowo 1 000 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych i wolnych od wad fizycznych oraz prawnych kart kryptograficznych zgodnie z zapisami umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej dwie dostawy kart mikroprocesorowych o łącznej ilości 1 000 (jeden tysiąc) sztuk.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja na temat przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) urzędowej zmiany wysokości obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować:
- zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
- zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę;
2) zmiany terminu realizacji w przypadku:
a) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie;
b) konieczności usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji;
3) zmiany dostarczanego przedmiotu umowy:
a) w przypadku wycofania z rynku zamawianych kart dopuszcza się dostawę kart posiadających funkcjonalności, cechy i parametry nie gorsze niż produkt wycofany, z tym zastrzeżeniem, że warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian, a Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie Zamawiającego o takiej zmianie;
b) w przypadku pojawienia się na rynku kart nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy lub pojawieniem się na rynku kart o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4) zmiany sposobu realizacji Umowy:
a) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych.
2. Zmiany teleadresowe Stron, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Określa się następujący tryb inicjowania zmian postanowień Umowy:
1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego,
2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
21/12/2016
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Ocena punktowa w kryterium „Jakość” dokonana zostanie na podstawie testów polegających na nadrukowaniu i laminowaniu 3 (trzech) kart dostarczonych przez Wykonawcę (tego samego rodzaju) przy zastosowaniu zasad określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza innej formy próbki niż przewidziane w pkt 4. Próbki niespełniające powyższego kryterium otrzymają zero punktów w danym kryterium. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia próbek zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|