Zakup i dostawa krzeseł i taboretów.

Publication date 2016-12-14
End date 2016-12-27 09:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366370 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391120000, 391111004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Pakiet 1.
Krzesło profilaktyczno - rehabilitacyjne - ilość 9 szt.

Pakiet 2.
Taboret na kółkach – ilość szt. 4


Opis

Krzesło profilaktyczno - rehabilitacyjne - ilość 9 szt.Pakiet 2.
Taboret na kółkach – ilość szt. 4

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ulica ul. Garbary
Nr domu 15
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61866
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 618850500
Fax 618 521 948
Email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony internetowej narzedzia jak wyzej
Adres strony url www.wco.pl
Regon 29120400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia jak w pkt I.1.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja jak w pkt I.1.
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest składanie oferty w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w kancelari pokoj 3089 w siedzibie zamawiajacego w miejscu
Numer referencyjny 97/2016
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Lp. Wymagany dokument 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji 3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 4. Dokument KRS lub CEDiG lub inny dokument w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 5. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych., jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. 4 niniejszego zaproszenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentu z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Opisy Opisy techniczne, próbki, foldery/ulotki, fotografie, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami technicznymi.[wymagane będą katalogi z podaniem numeru strony potwierdzającym spełnienie wymogu technicznego.]
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 27/12/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki wymagany jezyk polski
Termin on
Okres liczba dni 30
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)