Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2017.
Publication date | 2016-12-14 |
End date | 2016-12-22 11:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie |
Miejscowość | Borne Sulinowo |
Województwo | zachodniopomorskie |
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 366396 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151311006, 151120006 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2017. 1. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr2. Podane w formularzu cenowym wielkości dostaw są ilościami szacunkowymi w trakcie realizacji zamówienia. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego - zamówienie telefoniczne, faksem lub mailem przez wyznaczonego pracownika. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamówienia większej ilości artykułów niż podane w specyfikacji jednak z tego powodu nie może ulec zmianie wartość całego zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i asortymencie zgodnym z zamówieniem. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienie telefoniczne na 24 godz. przed planowanym terminem dostawy, określając ilość, rodzaj asortymentu oraz termin dostawy. 3. Dowodem dostawy będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę na zamówioną ilość i rodzaj przedmiotu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza różnicę pomiędzy zamówioną a dostarczona ilością towaru. Rożnica ta może wynosić maksymalnie do 5% ilości zamówionego towaru jednak nie więcej niż 200g dla każdego asortymentu. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy partiami do magazynu Zamawiającego, na własnykoszt, specjalistycznym transportem spełniającym wszelkie wymagania w zakresie transportu towarów będących przedmiotem niniejszej umowy określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Dostawa odbywać się będzie trzy razy w tygodniu - w poniedziałek, środę i piątek (do godz. 11.00) 6. Artykuły spożywcze powinny być najlepszej jakości, świeże, z wymaganym okresem przydatności do spożycia upływającym odpowiednio: dla wędlin minimum 7 dni, mięsa i drobiu mrożonego 3 miesiące, a dla mięs i drobiu świeżego minimum 4 dni licząc od dnia wykonania dostaw artykułów spożywczych na rzecz Zamawiającego. 7. Produkty powinny być opakowane i posiadać oznakowanie z zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opakowania muszą być przeznaczone do kontaktu z żywnością. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia artykułów spożywczych w przypadku nie spełnienia warunków określonych w pkt. 6 i 7 lub w przypadku stwierdzenia że produkt jest niepełnowartościowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Towar musi być wymieniony przez Wykonawcę na spełniający powyższe wymagania w ciągu 24 godzin. OpisDostawa mięsa i wędlin w wielkości i zakresie określonym w SIWZ.Dostawa drobiu w zakresie i wielkości zawartej w SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie |
Ulica | ul. Szpitalna |
Nr domu | 5 |
Miejscowosc | Borne Sulinowo |
Kod poczt | 78449 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 943 733 880 |
Fax | 94 37 338 80 wew. 122 |
dps@dpsborne.eu | |
Adres strony url | www.dps.dpsborne.eu |
Regon | 33034809300000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | jednostka organizacyjna administracji samorządowej |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://dps.bornesulinowo.ibip.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Oferty należy zlożyć pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Suinowie ul. Szpitalna 5, 78-449 Borne Sulinowo |
Numer referencyjny | DPS.DAG.2600.78.2016 |
Rodz zam | D |
Czas | O |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2. W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3. zmiana stawki podatku VAT – cena netto nie ulega zmianie; 4. brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 21.7.5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni). 21.7.6. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 100 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 22/12/2016 |
Godz skl | 11:00 |
IV 4 4 jezyki | polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |