Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2017.

Publication date 2016-12-14
End date 2016-12-22 11:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
Miejscowość Borne Sulinowo
Województwo zachodniopomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366396 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151311006, 151120006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2017.
1. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr2. Podane w formularzu cenowym wielkości dostaw są ilościami szacunkowymi w trakcie realizacji zamówienia. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego - zamówienie telefoniczne, faksem lub mailem przez wyznaczonego pracownika. Z
tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamówienia większej ilości artykułów niż podane w specyfikacji
jednak z tego powodu nie może ulec zmianie wartość całego zamówienia.
2. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i asortymencie zgodnym z zamówieniem. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienie telefoniczne na 24 godz. przed planowanym terminem dostawy, określając ilość, rodzaj asortymentu oraz termin dostawy.
3. Dowodem dostawy będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę na zamówioną ilość i rodzaj przedmiotu
umowy.
4. Zamawiający dopuszcza różnicę pomiędzy zamówioną a dostarczona ilością towaru. Rożnica ta może wynosić maksymalnie do 5% ilości zamówionego towaru jednak nie więcej niż 200g dla każdego asortymentu.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy partiami do magazynu Zamawiającego, na własnykoszt, specjalistycznym transportem spełniającym wszelkie wymagania w zakresie transportu towarów będących przedmiotem niniejszej umowy określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Dostawa odbywać się będzie trzy razy w tygodniu - w poniedziałek, środę i piątek (do godz. 11.00)
6. Artykuły spożywcze powinny być najlepszej jakości, świeże, z wymaganym okresem przydatności do spożycia upływającym odpowiednio: dla wędlin minimum 7 dni, mięsa i drobiu mrożonego 3 miesiące, a dla mięs i drobiu świeżego minimum 4 dni licząc od dnia wykonania dostaw artykułów spożywczych na rzecz Zamawiającego.
7. Produkty powinny być opakowane i posiadać oznakowanie z zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opakowania muszą być przeznaczone do kontaktu z
żywnością. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia artykułów spożywczych w przypadku nie spełnienia warunków określonych w pkt. 6 i 7 lub w przypadku stwierdzenia że produkt jest niepełnowartościowy,
na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Towar musi być wymieniony przez Wykonawcę na spełniający powyższe wymagania w ciągu 24 godzin.

Opis

Dostawa mięsa i wędlin w wielkości i zakresie określonym w SIWZ.Dostawa drobiu w zakresie i wielkości zawartej w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
Ulica ul. Szpitalna
Nr domu 5
Miejscowosc Borne Sulinowo
Kod poczt 78449
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 943 733 880
Fax 94 37 338 80 wew. 122
Email dps@dpsborne.eu
Adres strony url www.dps.dpsborne.eu
Regon 33034809300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://dps.bornesulinowo.ibip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy zlożyć pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Bornem Suinowie ul. Szpitalna 5, 78-449 Borne Sulinowo
Numer referencyjny DPS.DAG.2600.78.2016
Rodz zam D
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2. W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3. zmiana stawki podatku VAT – cena netto nie ulega zmianie; 4. brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 21.7.5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni). 21.7.6. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 22/12/2016
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)