DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Publication date | 2016-12-14 |
End date | 2016-12-22 08:00:00 |
Instytucja | Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki |
Miejscowość | Miłomłyn |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 366420 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 153311709 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich do stołówki szkolnej na rok 2017. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość. 3. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. „równoważności” artykułów żywnościowych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-ilościowo-finansowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, parametrów, itp… W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-ilościowo-finansowy dostawy usług objętych umową. Harmonogram sporządzony zostanie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto, określenia stawki podatku VAT oraz wartości brutto zamówienia. W przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta oferowanych towarów. 5. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane towary z podaniem ilości. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot dostawy w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania informacji. 6. Dostawy będą realizowane: średnio 2 razy w tygodniu. 7. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 9. Wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilości potrzeb. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 10. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar wolny od wad w dniu złożenia reklamacji. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz ich nazwę, adres NIP, KRS. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki |
Ulica | ul. Pasłęcka |
Nr domu | 15 |
Miejscowosc | Miłomłyn |
Kod poczt | 14140 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 0-89 641 31 23, 641 31 33 |
spmilomlyn@gmail.com | |
Adres strony url | www.spmilomlyn.edupage.org |
Regon | 51140385700000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Dostep dokumentow zamowienia | www.spmilomlyn.edupage.org, www.bip.milomlyn.pl |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.spmilomlyn.edupage.org, www.bip.milomlyn.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Oferty należy składać do dnia 22/12/2016 do godziny 08:00 w siedzibie Zamawiającego –tj. w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej w Miłomłynie, ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn. |
Czy podzielone na czesci | Nie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Miłomłyn, ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ) |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ) |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ) |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | nie dotyczy |
Zakresie warunkow udzialu | nie dotyczy |
Inne dokumenty niewymienione | 1) Formularz ofertowy – wzór zał. Nr 3 do SIWZ 2) Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów – wzór załącznik nr 5 do SIWZ 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie ( jeżeli dotyczy ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | nie dotyczy |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana ceny dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić przy zmianie podatku VAT |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 22/12/2016 |
Godz skl | 08:00 |
IV 4 4 jezyki | język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |