Dostawa przełączników sieciowych na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wraz ze szkoleniem 6 pracowników Zamawiającego.

Publication date 2016-12-14
End date 2016-12-22 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366472 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 324000007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa przełączników sieciowych na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wraz ze szkoleniem 6 pracowników Zamawiającego:
- przełączniki sieciowe wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 poz. 1, 14 szt.,
- przełączniki sieciowe wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 poz. 2, 6 szt.,
- oprogramowanie do zarządzania przełącznikami,
- szkolenie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ulica Aleja Niepodległości
Nr domu 162
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02554
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 225 648 608
Fax 225 648 608
Email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Regon 150200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie osobiste, przesłanie drogą pocztową
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów - pokój 043
Numer referencyjny ADZ.25.25.2016
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była (jest) dostawa przełączników sieciowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych głównych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 Części IV SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 3 do SIWZ) oraz w oświadczeniu dotyczacym spełniania warunków udziału w postępowaniu (formularz Nr 4 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 3 do SIWZ). b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach przewidzianych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Przewidziane umowne zmiany nie uchybiają możliwości bezpośredniego zastosowania art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy w razie: a) zmiany modelu oferowanego sprzętu lub jego części z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model lub jego część został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym całkowity termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 22/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)