„Dostawa artykułów papierniczych i eksploatacyjnych”

Publication date 2016-12-14
End date 2016-12-22 09:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366714 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301921136
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa artykułów papierniczych i eksploatacyjnych” - PONIŻEJ 209 000 EURO

Opis

Dostawa artykułów papierniczychDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarekDostawa tuszy i tonerów oryginalnych Dostawa płyt CD i DVD

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Ulica ul. Szpitalna
Nr domu 13
Miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Kod poczt 41-300
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2623422
Fax 32 2623422
Email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Regon 31007700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza ul. Szpitalna 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
Numer referencyjny ZP/56/ZCOSzpSp/201
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 567584.48
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 380000,00 Pakiet nr 2 22000,00 Pakiet nr 3 26000,00 Pakiet nr 4 20000,00
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1)Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2)Formularz cenowy – wzór formularza Załącznik nr 1a do SIWZ (wskazana data podpisania) 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a/ obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b/ zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c/ działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, d/ zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, e/ omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, f/ mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, g/ jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, h/zmiany umowy w zakresie: producenta towaru, nazwy handlowej, sposobu konfekcjonowania, o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny produktu (w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania ceny w przeliczeniu do nowej wielkości opakowania). Zmiany są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, jego zakup na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego. Zmiany takie możliwe są również w przypadku jeżeli np. zmiana formy konfekcjonowania zostanie zaproponowana przez Zamawiającego. Dopuszcza takie zmiany w zakresie cen netto i brutto określone w §2 pkt 3 wzorze umowy oraz nieistotne zmiany o charakterze porządkowym i/zmiany sposobu oraz godzin dokonywania dostaw, składania zamówień oraz zmiany dokumentów, które są wymagane przy dostawie przedmiotu zamówienia oraz zasad ich wystawiania. j/ zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy, k) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 l) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 22/12/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)