| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Miasto Łomża
|
| Ulica |
pl. Stary Rynek
|
| Nr domu |
14
|
| Miejscowosc |
Łomża
|
| Kod poczt |
18400
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
podlaskie
|
| Tel |
862 156 711
|
| Fax |
862 156 706
|
| Email |
zamowienia@um.lomza.pl
|
| Adres strony url |
www. lomza.pl/bip/
|
| Regon |
52513900000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www. lomza.pl/bip/index.php?k=1243
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www. lomza.pl/bip/index.php?k=1243
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
www. lomza.pl/bip/index.php?k=1243
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Łomży, Stary Rynek 14, 18 - 400 Łomża, pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta) I piętro
|
| Numer referencyjny |
WIT.271.1.2016
|
| Rodz zam |
U
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty usługi o podobnym charakterze jak niniejsze zamówienie tj. administrowanie przez minimum 12 miesięcy siecią radiową oraz światłowodową na terenach zabudowanych z minimum 500 klientami,
2.Wykonawca winien dysponować minimum trzema osobami posiadającymi doświadczenie przy pracy z serwerami na platformach Linux, Windows 2012 Serwer oraz przy oprogramowaniu wirtualnych maszyn Vmware, znajomość i umiejętności zarządzania i konfiguracji urządzeń Mikrotik, systemami LMS oraz systemami analitycznymi zarządzania sieciami szkieletowymi.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących
1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji.
2. zdolności technicznej lub zawodowej
1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; a w odniesieniu do nadal wykonywanych usług – referencje lub inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Wadium |
Wykonawca wnosi wadium w wysokości 4.000,00 zł
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zgodnie ze wzorem umowy będącym załącznikiem nr 9 do SIWZ.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data skl |
22/12/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 6 |
I. Wykonawca dołącza do oferty (sporządzonej z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postęp. – wg załącznika nr 2 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 3 3.Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium 4.Zobowiązania podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 4 (jeśli dotyczy) 5.Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy (jeśli dotyczy) 6.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. II. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III. Pozostałe dokumenty wykonawca składa na wezwanie zamawiającego
|