Zakup, dostawa i wdrożenie zestawów komputerowych, zestawów multimedialnych, platformy edukacyjnej z treściami multimedialnymi oraz dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie pn.: "Edukacja bez barier" realizowanego przez Gminę Malbork w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.

Publication date 2016-12-15
End date 2016-12-23 08:00:00
Instytucja Urząd Gminy Malbork
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367536 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

W ramach zadania zaplanowano:
a)dostawę i uruchomienie platformy edukacyjnej z zasobami dydaktycznymi dla wszystkich 3 szkół objętych projektem (236 uczniów i 35 nauczycieli), zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w niniejszym dokumencie, oraz przeprowadzenie szkoleń dla wszystkich pedagogów wskazanych przez Zamawiającego;
b)dostawę i uruchomienie 24 komputerów mobilnych ucznia oraz 4 komputerów laptop wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w niniejszym dokumencie;
c)dostawę 3 drukarek, 2 urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w niniejszym dokumencie;
d)dostawę 1 zestawu interaktywnego składającego się z tablicy interaktywnej, projektora, dedykowanego uchwytu do montażu projektora oraz dodatkowo dostawę 1 projektora cyfrowego, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w niniejszym dokumencie; Montaż urządzeń wykona Zamawiający we własnym zakresie;
e)dostawę pomocy dydaktycznych, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi przedstawionymi w niniejszym dokumencie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Gminy Malbork
Ulica ul. Ceglana
Nr domu 7
Miejscowosc Malbork
Kod poczt 82200
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 055 6472807 w. 23
Fax 055 6472807 w. 10
Email gmmalbork@itnet.pl
Adres strony url www.ugmalbork.mojbip.pl
Regon 53447000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ugmalbork.mojbip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugmalbork.mojbip.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w ziązku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oaz z 2015 r. poz 1830),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Malbork, ulica Ceglana 7, 82-200 Malbork
Numer referencyjny ZP.RPO.2.2016
Rodz zam D
Okres2c 40
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 150.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: -3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego (np. komputery klasy PC, komputery klasy laptop/notebook), zestawów interaktywnych składających się z tablic interaktywnych i projektorów oraz dostawę drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, oraz każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł brutto; -1 (jedno) zadanie obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę platformy edukacyjnej lub e-learningowej z treściami dydaktycznymi wykorzystywaną przez szkoły i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni z biologii lub przyrody, w ramach jednej umowy realizacyjnej;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Zakresie warunkow udzialu 1)w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a)Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2)w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 3 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – załączniku nr 2 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy; 3) zmiana podwykonawstwa określonego w § 5 w zakresie prac zleconych podwykonawcom.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 23/12/2016
Godz skl 8:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)