Dostawa produktów spożywczych do MOPS w Zawierciu wydzielonych na pakiety.
Publication date | 2016-12-15 |
End date | 2016-12-23 09:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
Miejscowość | Zawiercie |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 367710 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158312004, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych wydzielonych na pakiety, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu tj,: DDPS ul. Piłsudskiego 47, OWDiR ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 48 oraz Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Krzywa 3.Pakiet Nr I - Produkty spożywcze - różne,Pakiet Nr II - Produkty konserwowane,Pakiet Nr III – Ryby i przetwory rybne,Pakiet Nr IV - Produkty mleczarskie,Pakiet Nr V – Pieczywo,Pakiet Nr VI - Wyroby ciastkarskie.Przewidywana wielkość oraz asortyment produktów spożywczych został określony dla każdego pakietu osobno w Załączniku Nr 1/I-VI /pakiety/ do siwz.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym (bądź faksem) zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 – 15.00.Dla pieczywa dostawy do magazynu winny być przeprowadzone zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, 6 razy w tygodniu w godzinach: 7.00-7.30.Zamawiający zastrzega, iż sporadycznie może zażądać dodatkowej dostawy pieczywa w tym samym dniu, w razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności.Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy.Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie.Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zwiększona. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej o 30% od zaplanowanej (dla każdego pakietu) nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz podstawy do roszczenia Wykonawcy o zakup towaru, którego Zamawiający ograniczył. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie on pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1/I-VI do siwz) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 1/I-VI do siwz. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wykonawca składając produkt równoważny musi jednoznacznie zaznaczyć w ofercie / kolumna 3 Formularz asortymentowo-cenowy / jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę zaoferowanego produktu na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP. OpisDostawa produktów spożywczych, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - Pakiet I.Dostawa produktów spożywczych konserwowanych, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - Pakiet II.Dostawa ryb i konserw rybnych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - Pakiet III.Dostawa produktów spożywczych mleczarskich szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - Pakiet IVDostawa pieczywa szczegółowo określona w załączniku nr 1 - Pakiet VDostawa wyrobów ciastkarskich szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - Pakiet VI |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
Ulica | ul. Piłsudskiego |
Nr domu | 47 |
Miejscowosc | Zawiercie |
Kod poczt | 42400 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 326 722 134 |
Fax | 326 727 701 |
mops_zawiercie@wp.pl | |
Adres strony url | www.mopszawiercie.pl |
Regon | 346204300000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bip.mopszawiercie.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | forma pisemna |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | MiejskiOśrodek Pomocy Społecznej wZawierciu 42-400, ul. Piłsudskiego 47 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 12 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach jeśli: 1)zadziałania siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia, którego nie udało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części; 2)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT; 3)zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się – zgodnie z art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków w postępowaniu – Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w SIWZ; 4)zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa – o ile wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1, ust. 5 pkt 2 ustawy, oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 5)przekształcenia podmiotowego Wykonawcy; 6)nastąpi zmiana sposobu dostawy; 7)wynikną rozbieżności w umowie, których nie można było usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 8)nastąpi zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np.: teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy 9)wynikną nieprzewidziane przez strony okoliczności. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane zgodnie z ustawą Pzp wymagają formy pisemnej, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. 3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów ( umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). |
Kryt 0 | cena oferty brutto |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 23/12/2016 |
Godz skl | 09:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |