Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim

Publication date 2016-12-15
End date 2016-12-23 09:45:00
Instytucja Powiat Ostrowiecki
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367750 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722223000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania:
część I - „Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Iłżeckiej 3 z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru"

część II - „Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy
ul. Wardyńskiego 1”

2.Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania zamówienia określają Umowy stanowiące załącznik Nr 7 do SIWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do Umowy
Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usługi.
Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, lub dalszy Podwykonawca zatrudni osoby, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) posiadające niezbędne kwalifikacje i uprawnienia w zakresie wykonywanych prac:
1. Wymagane jest zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracownika do usuwania awarii sprzętu komputerowego. (dla części I i II zadania.)
2. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób zatrudnionych bezpośrednio przy realizacji zamówienia i dokumenty poświadczające formę zatrudnienia.
3. W trakcie trwania umowy, każdorazowo na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu dokumenty, które określą wyłącznie formę oraz okres zatrudnienia pracowników wymienionych w ust. 1.
4. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 3 Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 5 000,00 zł brutto. W przypadku powtórnego nieprzedłożenia przez Wykonawcę wymienionych dokumentów okresie 7 dni od daty pierwszego wniosku o ich udostępnienie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z winy Wykonawcy naliczając karę umowną w wysokości 10 000,00 zł brutto



Opis

„Obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Iłżeckiej 37 z wyłączeniem Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru”„Obsługa informatyczna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 1”

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Ostrowiecki
Ulica ul. Iłżecka
Nr domu 37
Miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Kod poczt 27400
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 412 476 965
Fax 412 476 610
Email starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
Adres strony url www.ostrowiecki.eu
Regon 29101853700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ostrowiecki.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostrowiecki.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Rozwoju Powiatu - Referat Zamówień Publicznych i Przetargów, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 308, III piętro budynku.
Numer referencyjny RI.II.272.25.2016
Rodz zam U
Okres2c 01/01/201731/12/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie są przewidywane
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) – dla części I - Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) – dla części II - Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie zamawiającego odpowiednio dla każdej części
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dla obydwu części 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dla obydwu części 3. Dokument, który wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dla obydwu części
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. – dla obydwu części 2) Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) – dla części I. 3) Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) – dla części II. 4) Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Starostwa przy ul. Iłżeckiej 37 – w godzinach pracy urzędu – dla części I. 5) Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru przy ul. Wardyńskiego 1 – w godzinach pracy urzędu. – dla części II.
Inne dokumenty niewymienione ) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu dla obydwu części. 1) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy wraz z formularzem cenowym oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy: Wartość zamówienia na rok 2018 zostanie zwiększony w stosunku do roku 2017 o procentowy wzrost płacy minimalnej – 8 %.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 23/12/2016
Godz skl 09:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)