Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego

Publication date 2016-12-15
End date 2016-12-23 10:00:00
Instytucja Gmina Jawornik Polski
Miejscowość Jawornik Polski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 368108 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: Sukcesywną, dostawę artykułów żywnościowych do jednostek Gminy Jawornik Polski: tj. do dwóch szkół z terenu Gminy Jawornik Polski (stołówka Zespołu Szkół nr 1 w Jaworniku Polskim oraz stołówka Zespołu Szkól i Placówek w Manasterzu) oraz na potrzeby przygotowywania posiłków przez Gminny Ośrodek Kultury.

Dostawy artykułów żywnościowych są niezbędne do przygotowywania około 400 posiłków dziennie (ok.130 posiłków w szkole w Manasterzu i około 270 posiłków w Szkole w Jaworniku Polskim) z pominięciem dni wolnych od nauki szkolnej oraz do przygotowywania posiłków dla około 1000 osób przez GOK

Zestawienie artykułów żywnościowych wraz z podanymi szacunkowymi wielkościami zamówienia w całym okresie świadczenia usługi dostawy stanowi załącznik nr 2a, 2b 2c do SIWZ. Podane zostały ilości artykułów żywnościowych, które są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość zwiększenia ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zmniejszenia zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmianą wielkości dostaw artykułów żywnościowych wymienionych w formularzach cenowych
Produkty muszą być wytworzone zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2A, 2B i 2C

Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotowego postępowania podmiotami, z którymi zostaną zawarte umowy są jednostki budżetowe Gminy Jawornik Polski wymienione poniżej:
- Gminny Ośrodek Kultury w Jaworniku Polskim, 37-232 Jawornik Polski 16; NIP 794-15-95-963
- Zespół Szkól nr 1 Jaworniku Polskim, 37-22 Jawornik Polski 209; NIP 794-174-95-50
- Zespół Szkól i Placówek w Manasterzu, 37-230 Manasterz 575; NIP 794-17-49-544

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Jawornik Polski
Ulica Jawornik Polski
Nr domu 30
Miejscowosc Jawornik Polski
Kod poczt 37232
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 6514014 w. 26
Fax 166 514 055
Email zamowienia@jawornikpolski.itl.pl
Adres strony url www.jawornikpolski.itl.pl
Regon 65090062500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Zamawiajacy powierzyl Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w oparciu o art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych (zamówienia wspólne) przy założeniach: a) zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i wyboru wykonawcy jest Gmina Jawornik Polski b) podmiotami, z którymi zostaną zawarte umowy są jednostki budżetowe Gminy Jawornik Polski wymienione poniżej: - Gminny Ośrodek Kultury w Jaworniku Polskim, 37-232 Jawornik Polski 16; NIP 794-15-95-963 - Zespół Szkól nr 1 Jaworniku Polskim, 37-22 Jawornik Polski 209; NIP 794-174-95-50 - Zespół Szkól i Placówek w Manasterzu, 37-230 Manasterz 575; NIP 794-17-49-544
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.jawornikpolski.itl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jawornikpolski.itl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Jaworniku Polskim 37-232 Jawornik Polski 30
Numer referencyjny RRG 271.17.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający samodzielne dokona na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy weryfikacji w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w cz. Va pkt 2 lit. a) za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (CEIDG lub CI KRS), w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty 2. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa 3. Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (oryginał). 5. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu 6. Formularze cenowe Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: a) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, b) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano, c) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych artykułów żywnościowych, w zależności od rzeczywistych potrzeb d) w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową. 2. Zmiany wymienione w § 13 pkt1 nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 23/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)