Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców z sektora MMŚP

Publication date 2016-12-16
End date 2016-12-29 11:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A.
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 368578 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 324200003, 488200002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną pogrupowanego w dwa odrębne Pakiety obejmujące:
1) Pakiet 1 - 6 sztuk serwerów, 6 sztuk UPS oraz 6 sztuk Firewall wraz z oprogramowaniem,
2) Pakiet 2 - 24 sztuki notebooków wraz z oprogramowaniem i 6 sztuk monitorów z urządzeniami peryferyjnymi,
szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku 3A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia opisane zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.



Opis

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną obejmującego
6 sztuk serwerów, 6 sztuk UPS oraz 6 sztuk Firewall wraz z oprogramowaniem,
szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym ( załączniku 3A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na rzecz Zamawiającego i Partnerów asortymentu związanego z infrastrukturą informatyczną obejmującego
24 sztuki notebooków wraz z oprogramowaniem i 6 sztuk monitorów z urządzeniami peryferyjnymi, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku 3A), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A.
Ulica ul. Rataja
Nr domu 26
Miejscowosc Legnica
Kod poczt 59220
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 0-76 8622777
Fax 0-76 8620968
Email arleg@arleg.eu
Adres strony url www.arleg.eu
Podmiot2c Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, NIP 899-251-47-80
Regon 39002934600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Partnerstwo na rzecz rozwoju dolnośląskich MMŚP i ich pracowników.
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów: Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-151) przy ul. Kotlarskiej 42, Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze (58-500) przy ul. 1 Maja 27, Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-437) przy ul. Karmelkowej 29, Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. z siedzibą we Wrocławiu (52-426) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4, Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. z siedzibą w Nowej Rudzie (57-402) przy ul. Kłodzkiej 27. Ww. podmioty zawarły w dniu 13-12-2016 r. porumienienie dotyczące przeprowadzenia niniejszego postępowania przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. Osobą do kontaktów (porozumiewania się z Wykonawcami) jest Pani Joanna Milcarz - wskazana przez Zamawiającego w rozdziale VIII siwz (adres poczty elektronicznej: arleg@arleg.eu). W związku z powyższym w niniejszej Sekcji nie zostały wskazane inne osoby i adresy do kontaktów.
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie prowadzone jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 działającego w imieniu własnym i na rzecz Partnerów oraz na rzecz własną i Partnerów. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. Zamawiający i każdy z Partnerów Projektu zawrze z Wykonawcą/Wykonawcami osobne umowy w zakresie dostaw w obrębie przedmiotu zamówienia każdego z dwóch ww. Pakietów. Przy czym dokładny podział asortymentowy określony został w Załączniku 3 A do siwz.
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.arleg.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arleg.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Lgnica, ul. Macieja Rataja 26
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Uwaga:Zamówienie w ramach umowy należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 21 dni od zawarcia umowy(w zakresie Pakietu 1 istnieje możliwość uzyskania punktów dodatkowych w przypadku wykonania dostawy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy). Wskazane w niniejszym ogłoszeniu w Sekcji IV w pkt. IV.2.2) Kryteria dotyczą Pakietu 1; Kryteria dotyczące Pakietu 2 określone zostały załączniku (informacji dotyczącej ofert częściowych niniejszego ogłoszenia w zakresie Pakietu 2)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał: 1) dla Pakietu 1 - jedną dostawę urządzeń komputerowych, a jej wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł brutto, 2) dla Pakietu 2 - jedną dostawę urządzeń komputerowych, a jej wartość wynosiła co najmniej 70.000 zł brutto, Uwaga: w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia należy wykazać dwie różne dostawy (czyli spełnianie warunków dla każdego z Pakietów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 uPzp, 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.2.3. siwz, zostały wykonane należycie.
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości odpowiednio: 1) 3.400 zł – dotyczy Pakietu 1; 2) 2.400 zł – dotyczy Pakietu 2. 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 grudnia 2016 r. do godziny 11.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: “Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Partnerstwo na rzecz rozwoju MMŚP i ich pracowników. Działanie 8.6 Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw i przedsiębiorców MMŚP”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Agencji Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26, nr rachunku: 84 1050 1908 1000 0023 2882 0614. Uwaga: wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i do godziny składania oferty. 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Postanowienia o których mowa w pkt 7 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 10.W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w odrębnej kopercie/opakowaniu: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 26 Sekretariat, do dnia 29 grudnia 2016 r. do godz. 11.00.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie: a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego RPDS.08.06.00-02-0004/16-00, a w szczególności w razie zmiany harmonogramu projektu, b) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 4ust. 1, 2. Dopuszcza się również zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych (VAT i akcyza nie uległa wzrostowi kwota netto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych (VAT i akcyza) aby kwota brutto została zmniejszona o równowartość zmniejszenia należności podatkowych Wykonawcy.(dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2)
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 29/12/2016
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)