Dostawa mięsa i artykułów mięsnych dla BiOSG

Publication date 2016-12-16
End date 2016-12-29 09:30:00
Instytucja Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 368615 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151110009, 151130003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i artykułów mięsnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela dołączona do Druku ofertowego wg formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Ulica ul. Adama Mickiewicza
Nr domu 34
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37700
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 016 6732153, 6732087
Fax 166 763 271
Email zamowienia.bieszczadzki@strazgraniczna.pl
Adres strony url www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Regon 65018683700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać pocztą, drogą kurierską lub złożyć osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres BIESZCZADZKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ Kancelaria Jawna, ul. Mickiewicza 34, 37 – 700 Przemyśl
Numer referencyjny 31/SGMiŻ/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 p.z.p. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wypełniony i podpisany wykaz sprzętu (środków transportu), iż Wykonawca dysponuje, co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. zobowiązanie należy złożyć w oryginale 3. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokument właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzający, iż Wykonawca ze względu na charakter prowadzonej działalności, w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, spełnia wymogi dotyczące standardów higieniczno – sanitarnych oraz ma wdrożony system bezpieczeństwa żywności HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej podanym zakresie: a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszych ilościach w poszczególnych pozycjach z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, b. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 1 do 20%, w przypadkach wcześniejszego zrealizowania poszczególnych asortymentów niezbędnych do prawidłowego żywienia osób osadzonych w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców, przy zachowaniu ogólnej wartości umowy. c. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą z zmiany stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, - zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 29/12/2016
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)