DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY SAMORZĄDOWYM ZESPOLE SZKOLNYM WE FRAMPOLU

Publication date 2016-12-19
End date 2016-12-28 10:45:00
Instytucja Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu
Miejscowość Frampol
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369272 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16. Zamawiający wyszczególnił dziewięć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa, owoce i jaja 2) Różne produkty spożywcze 3) Mięso i wyroby mięsne 4) Produkty mrożone i ryby 5) Pieczywo 6) Drób 7) Posiłki gotowe 8) Ziemniaki 9) Produkty mleczarskie
1. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h,2i do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 6 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. 4. Wykonawca zobowiązuje się: a. dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej części, b. dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, c. dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, d. w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e. dostarczać produkty pierwszego gatunku, f. dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące), g. dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, h. realizować zamówienia do siedziby Zamawiającego środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości, i. zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu), j. dostarczać podany w tabeli asortyment w godzinach od 6:00 do godziny 7:00 lub w sytuacjach wyjątkowych w dniu realizacji (w odstępie czasowym podanym w formularzu ofertowym), w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo - cenowych, k. wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.

Opis

Zgodnie z załącznikiem 2a do SIWZZgodnie z załącznikiem 2b do SIWZZgodnie z załącznikiem Nr 2cZgodnie z załącznikiem Nr 2d do SIWZZgodnie z załącznikiem Nr 2e do SIWZZgodnie z załącznikiem Nr 2f do SIWZZgodnie z załącznikiem Nr 2g do SIWZZgodnie z załącznikiem Nr 2h do SIWZZgodnie z załącznikiem Nr 2i do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu
Ulica ul. Gorajska
Nr domu 16
Miejscowosc Frampol
Kod poczt 23440
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 68 575 21
Fax 084 68 575 21
Email echmiel@interklasa.pl
Adres strony url www.szsframpol.pl
Regon 95108336600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szsframpol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferta w formie pisemnej (przesyłka pocztowa)
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Rodz zam D
Okres2c 601/01/201730/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta cenowa, która musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ uwzględniająca część lub całość zamówienia, 2.Kalkulacja asortymentowo-cenowa na odpowiednim załączniku 2a – 2i w zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę na całość zadania, wybrane części czy na jedną część, 3. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika 4.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, - załącznik Nr 4
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 2.Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 kwietnia 2017 r., w dniach: 01.04.2017 r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/12/2016
Godz skl 10:45
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)