Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek

Publication date 2016-12-19
End date 2016-12-28 10:00:00
Instytucja "Baza" sp. z o.o.
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369629 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 181000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – istotne postanowienia umowne.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – istotne postanowienia umowne.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – istotne postanowienia umowne.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – istotne postanowienia umowne.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – istotne postanowienia umowne.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz artykułów higienicznych dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – istotne postanowienia umowne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa "Baza" sp. z o.o.
Ulica ul. Bojańczyka
Nr domu 7
Miejscowosc Włocławek
Kod poczt 87800
Panstwo Polska
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 542 326 276
Fax 542 326 276
Email malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl
Adres strony url www.hotelratuszowy.pl
Podmiot2c Miejske Przedsiębiorstwo Energetyki Ceplnej Sp. z o.o. we Włocławku, z siedzibą ul. Płocka 30/32, 87-800 Włocławek, Krajowy Numer Identyfikacyjny 910513420, tel. 54 231 73 13
Regon 588923100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Wspolne udzielanie zamowienia Zamawiający, Baza Sp. z o.o. w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Zamawiających tj.: Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z .o.o. Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. na co posiada stosowne umowy zawarte z ww. podmiotami. (podstawa prawna art. 16 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.hotelratuszowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Baza Sp. z o.o. we Włocławek, ul. Bojańczyka 7, 87-800 Włocławek, pokój nr 115
Numer referencyjny ZP 02/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny warunku o którym mowa
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny warunku o którym mowa
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1)Dotyczy części nr I,II i V - 2 dostaw odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każda usługa, 2)Dotyczy części III i IV - 2 dostaw odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz o wartości nie mniej niż 10 000 zł brutto każda usługa. UWAGA !!! W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż jedną część zamówienia, na: Części I,III i IV zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 dostawami o podanych w pkt 1 parametrach. Części I,II i V zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 dostawami o podanych w pkt 1 parametrach. Części II,III i V lub III,IV i V zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 dostawami o podanych w pkt 1 parametrach. Części III i IV zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 2 dostawami o podanych w pkt 2 parametrach.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustaw Pzp, 2)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 3)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,4)oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty i dokumenty zawierające potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Szczegółowe wskazanie żądanych dokumentów znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, przy poszczególnych pozycjach asortymentowych (np. certyfikat zgodności typu WE, deklaracja zgodności z Polskimi Normami, atesty, o ile są wymagane odpowiednimi przepisami).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 28/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa – nie udostępniać), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)