Sukcesywna dostawa ryb i konserw rybnych, mrożonych warzyw oraz owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli

Publication date 2016-12-19
End date 2016-12-28 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Warzywa przetworzone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369674 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 152200006, 153311709
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i konserw rybnych, mrożonych warzyw oraz owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby zbiorowego żywienia (stanowi tzw. „wsad do kotła”).
3. Na przedmiot zamówienia składa się asortyment, określony szczegółowo
w Załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy. Liczba ryb i konserw rybnych, mrożonych warzyw oraz owoców wskazana w Załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy ma charakter maksymalny. Ogólna ilość artykułów uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
4. Dostawa ryb i konserw rybnych, mrożonych warzyw oraz owoców następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianego asortymentu jaki ma być dostarczony. Dostawa raz w tygodniu do godziny 8:00 rano w dni pracy Kuchni przy MOPS w Stalowej Woli tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania asortymentu do Kuchni przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 poz. 594 ze zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia oraz rozładunku musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia i rozładunku.
5. Dostarczane ryby i konserwy rybne, mrożone warzywa oraz owoce muszą spełniać wymogi jakościowe, określone w przepisach dot. żywienia zbiorowego. Wykonawca dostarcza produkty dobrej jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów, w chwili dostawy, nie może być krótszy niż ½ ogólnego terminu przydatności do spożycia danego produktu. Produkty winny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych ułatwiających przenoszenie i transport. Poszczególne produkty w opakowaniach nieotwierane i nieujmowane. Produkty winny być posegregowane asortymentem w celu zachowania ich kształtu, wyglądu, zapachu, aby zapobiec deformacji, zgnieceniu, połamaniu, zmieszaniu zapachów, czy uszkodzeniu, rozdarciu opakowań. Produkty winny być świeże, w nienaruszonym stanie. Wykonawca zapewni takie opakowanie ryb i konserw rybnych, mrożonych warzyw oraz owoców wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania.
6. Cechy dyskwalifikujące dla warzyw i owoców mrożonych: oznaki rozmrożenia - zbrylone i wyczuwalne kostki lodu lub zmrożony w bryły produkt. Opakowania szczelne bez uszkodzeń, zapach czysty typowy dla danego rodzaju. Termin przydatności do spożycia : na opakowaniu. Cechy dyskwalifikujące dla ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb: oznaki rozmnożenia, zapach czysty typowy dla danego rodzaju. Termin przydatności do spożycia: na opakowaniu. W w/w przypadku Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
7. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: stwierdzenia nieświeżości dostarczanego artykułu; dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia oraz telefonicznie zgłosi reklamacje Wykonawcy.
8. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany artykułu wadliwego lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo (tj. zgodne z opisem przedmiotu zamówienia) w terminie zgodnym z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym (nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji). W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy art. spożywcze będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
9. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie kosztorysowe wynikające z ilości dostarczonych produktów według cen jednostkowych ujętych w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 6 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. Podstawą rozliczenia będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca realizacji dostaw. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument wydania np. W–Z.

Równoważność:
1. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów, które są wymienione w Załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy pod warunkiem, że artykuły równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry jakościowe i ilościowe jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy produktów spożywczych, wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy spełniają wymagania Zamawiającego.
4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
Ulica ul. Romana Dmowskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37450
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 15 642 63 82, 842 50 97
Fax 15 844 79 97
Email mopsstalowawola@mops-stalwol.pl
Internet www.stalowawola.naszops.pl/bip/
Adres strony url www.stalowawola.naszops.pl/bip/
Regon 566029600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.stalowawola.naszops.pl/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stalowawola.naszops.pl/bip/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej składane osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego, gońca lub firmy kurierskiej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, pok. nr 2 - Sekretariat
Numer referencyjny MOPS.X.26.408.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 poz. 184 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie Internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przedkłada: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Formularz rzeczowo – cenowy - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Wraz z ofertą Wykonawca obowiązany jest załączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, wyłącznie za zgodą obu stron, w następujących przypadkach: 1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, bezpośrednio wpływających na sposób realizacji umowy, 2) wystąpienie siły wyższej.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/12/2016
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)