Sukcesywna dostawa urządzeń multimedialnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Publication date 2016-12-19
End date 2016-12-29 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369776 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 386521001, 323220006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń multimedialnych (projektorów multimedialnych, prezenterów multimedialnych), do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia.
Oferta musi dotyczyć urządzeń multimedialnych (projektorów multimedialnych, prezenterów multimedialnych) przestawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ), spełniających co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebna do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał urządzenia multimedialne w ilościach zgodnych
z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Ulica Wybrzeże L.Pasteura
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-367
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7841174
Fax 71 7840045
Email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Regon 000288981
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój nr 3A 110.1
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-86/16
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w ppkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) wycofania z rynku modelu urządzenia wymienionego w załączniku nr 2 do umowy – wtedy może nastąpić zmiana modelu urządzenia niedostępnego na rynku na model o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach technicznych i o cenie nie wyższej niż w wypadku jego odpowiednika z załącznika nr 2 do umowy. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami
Kryt 0 Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 29/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)