Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Uwielinach – Zakup, dostawa wraz z montażem wyposażenia szkoły.

Publication date 2016-12-19
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Prażmów
Miejscowość Prażmów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370001 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391600001, 323220006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem wyposażenia szkoły. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część I Wyposażenie poszczególnych pomieszczeń szkoły
W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
- Meble,
- tablice,
- krzesła,
- fotele,
- ławki gimnastyczne,
- gabloty,
- rolety,
- kosze,
- zegary,
- wyposażenie łazienkowe itp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego.

Części II Pomoce dydaktyczne
W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
- projektor multimedialny z uchwytem sufitowym,
- zestaw głośników komputerowych,
- gry,
- mapy,
- globusy,
- zabawki itp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego.


Opis

W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
 Meble,
 tablice,
 krzesła,
 fotele,
 ławki gimnastyczne,
 gabloty,
 rolety,
 kosze,
 zegary,
 wyposażenie łazienkowe itp.
W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
 projektor multimedialny z uchwytem sufitowym,
 zestaw głośników komputerowych,
 gry,
 mapy,
 globusy,
 zabawki itp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Gminy Prażmów
Ulica ul. Piotra Czołchańskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Prażmów
Kod poczt 05505
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 227 270 177
Fax 227 270 522
Email zamowienia.prazmow@jst.pl
Adres strony url www.prazmow.pl
Regon 54443890901
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.prazmow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.prazmow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą lub kurirem w zmkniętej kopercie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Czołchańskiego 1, 05-500 Prażmów
Numer referencyjny PSZ.271.1.8.2016
Rodz zam D
Okres2c 24/02/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Dla Części I Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedną usługą polegającą na dostawie wyposażenia do placówek oświatowych o wartości minimum 100.000 zł brutto (pojedynczego zamówienia, nie należy sumować pojedynczych dostaw). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Dla Części II Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla Części I Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Dla Części II Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla Części I Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Dla Części II Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone – Załącznik nr 3 do SIWZ; 2.Kopię opłaconej polisy ubezpieczenia lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (z załączonego dokumentu musi wynikać, że została opłacona należna składka, jeżeli nie potwierdza tego polisa lub inny dokument należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia np. kopię przelewu zapłaty składki).
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp)- jeśli dotyczy. 4.Oświadczenie o podwykonawcach Załącznik nr 7 do SIWZ- jeśli dotyczy. 5.Informacja o podmiocie wspólnym załącznik nr 5 do SIWZ- jeśli dotyczy
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dla: Części I w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) Części II w wysokości 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych)
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zastrzega się możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej Umowy. W szczególności postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:: a) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, d) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, e) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, f) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, g) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 60
Termin on
Okres data do 09/01/2017
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)