Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego oraz placówek podległych Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, ul. Wolności 29

Publication date 2016-12-20
End date 2017-01-03 12:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt,
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370204 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 393000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia zawiera załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zestawienia pakietowe (formularze asortymentowo - cenowe) od 1 do 7.Obejmuje dostawę środków czyszczących, detergentów, preparatów, papieru toaletowego, chusteczek, ręczników, serwet itp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Ulica ul. Wolności
Nr domu 29
Miejscowosc Myszków
Kod poczt 42300
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 343 138 978
Fax 343 138 978
Email przetargizoz@poczta.fm
Adres strony url www.bip.zozmyszkow.pl
Regon 30637700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zozmyszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Wolności 29.
Numer referencyjny SP ZOZ/ZP/PN/18/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy. 2.W zakresie pakietu nr 4 i 5, Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty próbek, celem oceny jakości oferowanych produktów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2. Zmiany wymienione powyżej następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. 3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza obniżenie cen bez prowadzenia uzgodnień.
Kryt 0 Pakiet nr 1,2,3,6,7 cena
Kryt 0p 90
Czy aukcja Nie
Data skl 03/01/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)