Dostawa środków czystości do ZOL w Śremie

Publication date 2016-12-20
End date 2017-01-05 12:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370215 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398310006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa środków czystości do ZOL w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
CPV 39830000-9 - środki czyszczące
CPV- 39831000-6 – środki piorące

2. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny i dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub inne świadectwo potwierdzające jakość produktu:
- posiadać deklarację zgodności CE, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełnienia powyższego warunku – należy zaznaczyć to w składanej ofercie,
- w przypadku Produktów Leczniczych, medycznych i biobójczych, że posiadają wpis do rejestru produktów biobójczych – zgodnie z ustawą z dn. 13.09.2002r. o produktach biobójczych ( Dz.U. z 2015r. poz. 242 z późn.zm.), w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełnienia powyższego warunku – należy zaznaczyć to w składanej ofercie,
- Zamawiający wymaga dołączenia do oferty materiałów informacyjnych: ulotek w języku polskim ( z zaznaczeniem, których pozycji dotyczy), w których zawarte będą również informacje na temat wymaganych parametrów oferowanych wyrobów oraz aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych.
3. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi.
4. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie pozycji do osobnych pakietów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych lub większych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia ( zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
10. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, nazwy lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyraz „ lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku ujęcie w ofercie przetargowej a następnie zastosowanie innych artykułów pod warunkiem zapewnienia parametrów użytkowych i jakościowych nie gorszych niż określonych w załączniku nr 1, w tym dopuszczalna jest zmiana opakowania jednostkowego w taki sposób aby sumaryczna ilość produktu pozostawała bez zmian.
W razie wątpliwości Zamawiający może żądać od Wykonawcy stosownych materiałów uwiarygodniających, że przedstawione w ofercie artykuły posiadają parametry użytkowe i jakościowe takie same lub wyższe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
Ulica ul. Promenada
Nr domu 7
Miejscowosc Śrem
Kod poczt 63100
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 612 835 267
Fax 612 837 738
Email zpo@post.pl
Adres strony url www.zpo.srem.com.pl
Regon 63112962700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia tak www.zpo.srem.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja tak www.zpo.srem.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny tak w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztoego
Czy podzielone na czesci Nie
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Opiekunczo - Leczniczy, ul. Promenada 7, 63-100 Śrem
Numer referencyjny ZOL.DA.372.5.2016
Rodz zam D
Okres2c 01/02/201731/12/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w2 całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejsza niż 300.000,00 zł.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o: 1) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru – zał. Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Wadium określone zostało w wysokości 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 z późn. zm.). 2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu i o godzinie upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zakładu: PKO BP O/Śrem 33 1020 4160 0000 2102 0007 1464. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia winien być dostarczony w oddzielnym opakowaniu zaadresowanym w analogiczny sposób jak oferta, z dopiskiem (gwarancja / poręczenie). 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Poręczenie lub gwarancja winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z ustawą, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela oraz wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 05/01/2017
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)