Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw MNK w okresie: styczeń – kwiecień 2017 w dwóch zadaniach. Zadanie nr 1 – druk offsetowy publikacji książkowych (wszystkie publikacje mają ISBN), Zadanie nr 2 – druk offsetowy drobnych druków promocyjnych.

Publication date 2016-12-20
End date 2016-12-29 10:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Wydawnictwa,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370505 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 221200007, 221000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw MNK w okresie: styczeń – kwiecień 2017 w dwóch zadaniach.
Zadanie nr 1 – druk offsetowy publikacji książkowych (wszystkie publikacje mają ISBN):






1.2. Przedmiot zamówienia:
Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw książkowych (wszystkie wydawnictwa wskazane poniżej mają numer ISBN):
1) ONNA – katalog wystawy (wersja językowa polsko-angielska),
2) Potęga Awangardy – katalog wystawy,
3) Arsenał. Otwarcie stałej wystawy ze zbiorów Fundacji XX. Czartoryskich – katalog wystawy (polska wersja językowa),
4) Arsenał. Otwarcie stałej wystawy ze zbiorów Fundacji XX. Czartoryskich – katalog wystawy (angielska wersja językowa),
5) Rozprawy MNK tom IX – książka,
6) Atma. Przewodnik – książka, wznowienie (polska wersja językowa),
7) Atma. Przewodnik – książka, wznowienie (angielska wersja językowa).

Zadanie nr 2 – druk offsetowy drobnych druków promocyjnych:
Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących drobnych druków promocyjnych:
1) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM – Ulotka,
2) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM – Plakat,
3) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM – Ulotka DLx1 wersja polska,
4) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM - Ulotka DLx1 wersja angielska,
5) ONNA – Ulotka,
6) ONNA – Plakat,
7) ONNA – Ulotka DLx1 wersja polska,
8) ONNA - Ulotka DLx1 wersja angielska,
9) Potęga Awangardy – Ulotka,
10) Potęga Awangardy – Zaproszenie,
11) Potęga Awangardy – Plakat,
12) Potęga Awangardy – Ulotka DLx1 wersja polska,
13) Potęga Awangardy - Ulotka DLx1 wersja angielska,
14) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Plakat,
15) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Zaproszenie,
16) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Ulotka (angielska wersja językowa),
17) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich - Ulotka (polska wersja językowa),
18) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Ulotka,
19) Tadeusz Kościuszko portrety – Ulotka (polska wersja językowa),
20) Tadeusz Kościuszko portrety - Ulotka (angielska wersja językowa),
21) Edukacja Program – Ulotka (polska wersja językowa),
22) Druki firmowe – koperty firmowe C5,
23) Druki firmowe – papier firmowy.



Opis

Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących wydawnictw książkowych (wszystkie wydawnictwa wskazane poniżej mają numer ISBN):
1) ONNA – katalog wystawy (wersja językowa polsko-angielska),
2) Potęga Awangardy – katalog wystawy,
3) Arsenał. Otwarcie stałej wystawy ze zbiorów Fundacji XX. Czartoryskich – katalog wystawy (polska wersja językowa),
4) Arsenał. Otwarcie stałej wystawy ze zbiorów Fundacji XX. Czartoryskich – katalog wystawy (angielska wersja językowa),
5) Rozprawy MNK tom IX – książka,
6) Atma. Przewodnik – książka, wznowienie (polska wersja językowa),
7) Atma. Przewodnik – książka, wznowienie (angielska wersja językowa).

Warunki realizacji zamówienia.
- Druk będzie się odbywał według normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielkości umożliwiającej pomiar densytometrem.
- Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiającego do akceptacji proofy kolorystyczne (min. 2 - max. 8 dla danej pozycji książkowej zgodnie z wykazem wydawnictw książkowych wskazanych w załączniku nr 1.1 do specyfikacji) do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. Ilość proofów dla wydawnictw książkowych zgodnie z deklaracją w ofercie Wykonawcy.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji proofy kolorystyczne na własny koszt. Proofy kolorystyczne winny być wykonane z plików, które zostały zatwierdzone do druku przez Zamawiającego. Skala proofów – 1:1. Proof winien być wykonany przy zastosowaniu profilu ICC uzyskanego zgodnie z surowcem, na którym będzie wykonany druk wg normy ISO 12647-2.
Na każdym proofie wymagane jest zamieszczenie paska kontrolnego wraz z certyfikacją. Brak certyfikacji uniemożliwia wykorzystanie proofu jako materiału stanowiącego wzorzec dla Zamawiającego.

- Ponadto Wykonawca wykona oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego – zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, określonymi dla każdej pozycji w załączniku nr 1.1 do specyfikacji, ozalid w wersji papierowej do akceptacji w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku, przy czym dostawa i odebranie ozalidu odbędzie się na koszt Wykonawcy (gdzie wymagane, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do specyfikacji).

Zamawiający dokona oceny ww. materiałów: proofów i ozalidów - w terminie do 1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcę. W ramach ww. czynności Zamawiający może wnieść uzasadnione uwagi do przekazanego materiału, a Wykonawca zobowiązany jest do poprawy materiału i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiającemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag.
Po zaakceptowaniu ww. materiałów, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu odpowiednie nakłady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy określonego przez ilość dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku, nie mają wpływu terminy związane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcę.
- Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw możliwość zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przekaże pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacją druku.

- Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiającego na własny koszt.

Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy następujących drobnych druków promocyjnych:
1) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM – Ulotka,
2) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM – Plakat,
3) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM – Ulotka DLx1 wersja polska,
4) BAROK MIĘDZY BRATYSŁAWĄ A KRAKOWEM - Ulotka DLx1 wersja angielska,
5) ONNA – Ulotka,
6) ONNA – Plakat,
7) ONNA – Ulotka DLx1 wersja polska,
8) ONNA - Ulotka DLx1 wersja angielska,
9) Potęga Awangardy – Ulotka,
10) Potęga Awangardy – Zaproszenie,
11) Potęga Awangardy – Plakat,
12) Potęga Awangardy – Ulotka DLx1 wersja polska,
13) Potęga Awangardy - Ulotka DLx1 wersja angielska,
14) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Plakat,
15) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Zaproszenie,
16) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Ulotka (angielska wersja językowa),
17) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich - Ulotka (polska wersja językowa),
18) Arsenał. Wystawa ze zbiorów Fundacji XX Czartoryskich – Ulotka,
19) Tadeusz Kościuszko portrety – Ulotka (polska wersja językowa),
20) Tadeusz Kościuszko portrety - Ulotka (angielska wersja językowa),
21) Edukacja Program – Ulotka (polska wersja językowa),
22) Druki firmowe – koperty firmowe C5,
23) Druki firmowe – papier firmowy.


Warunki realizacji zamówienia.
- Druk będzie się odbywał według normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielkości umożliwiającej pomiar densytometrem.
- Wykonawca, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, określonymi dla każdej pozycji w załączniku nr 1b do specyfikacji, przekaże Zamawiającemu ozalidy drogą elektroniczną (zgodnie z załącznikiem nr 1b do specyfikacji) – do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku.

Zamawiający dokona oceny ww. materiałów: ozalidów - w terminie do 1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcę. W ramach ww. czynności Zamawiający może wnieść uzasadnione uwagi do przekazanego materiału, a Wykonawca zobowiązany jest do poprawy materiału i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiającemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag.
Po zaakceptowaniu ww. materiałów, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu odpowiednie nakłady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy określonego przez ilość dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku, nie mają wpływu terminy związane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcę.
- Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw możliwość zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przekaże pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacją druku.
- Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiającego na własny koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Muzeum Narodowe w Krakowie
Ulica Al. 3-go Maja
Nr domu 1
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30062
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 43 35 621
Fax 12 43 35 555
Email ebadura@mnk.pl
Adres strony url www.mnk.pl
Regon 27596100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/mnkrakow/Article/id,240951.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/mnkrakow/Article/id,240951.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków
Numer referencyjny EP-271-18/16
Rodz zam D
Okres2c 30/04/2017
Szacunkowa wart zam calosc 101617
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) dla zadania nr 1: zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na druku książki (minimum 60-stronicowej) z barwnymi ilustracjami; b) dla zadania nr 2: zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka. Wykonawca w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu może wykazać realizacje druków ulotnych w ramach łącznych zamówień lub oddzielnie dla każdego druku. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy muszą być gotowi do przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f)oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i)oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy na żądanie Zamawiającego muszą być gotowi do przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 6.1. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dla Zadania nr 1 - wykaz (załącznik nr 5) wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jednej dostawy polegającej na druku książki (minimum 60-stronicowej) z barwnymi ilustracjami. Do wykazu Wykonawcy winni załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Dla Zadania nr 2 - wykaz (załącznik nr 5) wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum jednej dostawy polegającej na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka. Wykonawca w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu może wykazać realizacje druków ulotnych w ramach łącznych zamówień lub oddzielnie dla każdego druku. Do wykazu Wykonawcy winni załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy chcący złożyć ofertę na oba zadania objęte niniejszym postępowaniem przetargowym wypełniają ww. wykaz dla każdego zadania osobno.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do siwz) 2.Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ust. 3 i 4 specyfikacji – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy – w zakresie określonym dla niniejszego postępowania – por. p. 4.2 niniejszej specyfikacji. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 3. 6. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie – załącznik nr 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III.4 niniejszego ogłoszenia. 9. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w w sekcji III.4 niniejszego ogłoszenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 10. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą: a) dla Zadania nr 2 Próbkę możliwości drukarskich w postaci ulotki składanej, folderu lub zaproszenia o następujących parametrach minimalnych: Format: 210x290 bigowane na pół, Papier: Kreda mat. , min. 150 g, Druk: 4+4 lakier offset,
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: 1.1. Sposobu realizacji zamówienia w zakresie warunków płatności, odbioru i dostawy, o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmiany ww. nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 1.2. Wynagrodzenia umownego brutto (dotyczy ceny za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, jak i poszczególnych cen jednostkowych). Zmiana ceny brutto jest dopuszczalna w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (ceny netto, zarówno za wykonanie całości zamówienia, jak i ceny netto składowe nie ulegają zmianie). 1.3. Wszelkich terminów określonych niniejszą umową. Zmiany w zakresie terminów określonych umową i jej załącznikami mogą zostać wprowadzone jeżeli ich przyczyny nie pozostają po stronie Wykonawcy tj. nie są wynikiem zwłoki spowodowanej jego celowymi działaniami. Zmiany terminów nie powinny powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy. 1.4. Nakładu wydawnictw określonego w umowie. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związaną ze zmiana nakładów. 1.5. lości druku. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odstąpienia do zlecenia druku wybranych wydawnictw w całości lub części. Jeżeli zmiany te spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związaną z odstąpieniem. 1.6. Rodzaju papieru lub innych surowców użytych do produkcji danego druku – książki bądź druku drobnego (na wniosek Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą papieru lub innych surowców. 1.7. Liczby stron w zamawianych drukach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą liczby stron. 1.8. Sposobu bigowania/falcowania druków drobnych, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zmiany wartości ceny oferowanych druków. 1.9. Zmiany w zakresie wskazanych przez wykonawcę w ofercie podwykonawców oraz w zakresie rodzaju usług/dostaw/robót które to wykonawca wskazał w ofercie jako prowadzone z udziałem podwykonawcy. Nowo wskazani podwykonawcy wymagają akceptacji pisemnej Zamawiającego. W celu wprowadzenia zmiany wykonawca przedłoży wniosek zawierający określenie rodzaju zmiany, termin wprowadzenia zmiany. 2. Dokonanie zmian w zakresie: - tytułu danego wydawnictwa przy zachowaniu jego parametrów i ceny, - osób odpowiedzialnych za realizację umowy, nie wymaga wprowadzania zmiany w formie aneksu
Data skl 29/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)