Druk, oprawa oraz dostawa dwóch rodzajów publikacji dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Publication date 2016-12-20
End date 2016-12-29 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370904 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 221000001, 798230009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk, oprawa i dostawa wraz z wniesieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, 1000 egzemplarzy publikacji okolicznościowej WFOŚiGW w Szczecinie o objętości do 300 stron, wydrukowanej na podstawie gotowego do druku pliku, w kolorystyce CMYK, wraz z nadaniem numeru ISBN oraz skład, druk, oprawa i dostawa wraz z wniesieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie 500 kompletów po 3 albumy o łącznej objętości 1650 stron (łącznie 1500 egzemplarzy po 550 stron) publikacji okolicznościowej wraz z nadaniem numeru ISBN zrealizowanych według Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Ulica ul. Solskiego
Nr domu 3
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 71323
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 914 861 556
Fax 914 861 557
Email zamowienia@wfos.szczecin.pl
Adres strony url www.wfos.szczecin.pl
Regon 32078503900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wfos.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wfos.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin
Numer referencyjny BS/ZAP/KC/203/11/2016
Rodz zam U
Okres2c 13/02/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie Rozdziałem 15 SIWZ
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem usługę druku techniką cyfrową lub offsetową i oprawy publikacji o objętości co najmniej 300 stron każda o łącznej wartości (brutto) co najmniej 150.000,00 zł
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 18.2.1 ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę; 18.2.2 ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 18.2.3 wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: 18.2.3.1 wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”), zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej lub uzasadnionej przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 18.2.3.2 okoliczności leżące po stronie Zamawiającego. 18.3 Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych, bez konieczności sporządzania aneksu. 18.4 Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 29/12/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)