„Dostawa artykułów spożywczych dla przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce w podziale na 8 zadań”

Publication date 2016-12-20
End date 2016-12-29 10:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Długołęce
Miejscowość Mirków
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370910 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158100009, 156000004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 8 zadań. Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do transportu artykułów spożywczych (zgodnie z HACCP) w dni robocze w godzinach wskazanych w zamówieniu. Odbiór artykułów spożywczych następować będzie w obecności przedstawicieli stron, na podstawie karty kontroli dostawy – przyjęcia towaru, która będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w kalkulacji cenowej (dla każdego z zadań), który jako kolejne załączniki do SIWZ stanowią jego integralną część.


Opis

Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarskich. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2a do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa produktów przemiału ziarna i makaronów. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2b do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa artykułów mleczarskich, nabiału i jaj. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2c do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i jego przetworów. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2d do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa ryb i przetworów rybnych. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2e do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa warzy, owoców i warzyw suszonych. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2f do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa mrożonek. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2g do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb. Dostawa przypraw i innych artykułów spożywczych. Wielkość dostaw określa załącznik nr 2h do SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał zakupu sukcesywnie według potrzeb.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Długołęce
Ulica ul. Szkolna
Nr domu 40
Miejscowosc Mirków
Kod poczt 55095
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 713 152 682
Fax 713 152 289
Email spdlugoleka@eduapple.pl
Adres strony url https://zspdlugoleka.edupage.org/
Regon 93269652000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zspdlugoleka.edupage.org/
Czy dostep do dokumentow ograniczony Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem poczty, dostarczenie osoiste do siedziby zmawiającego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dostep do dokumentow ograniczony Zespół Szkolno-Pzedszkolny w Dłgołęce; Długołęka, ul. Szkolna 40; 55-095 Mirków
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Pzedszkolny w Dłgołęce; Długołęka, ul. Szkolna 40; 55-095 Mirków
Rodz zam D
Okres2c 1231/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 564721.90
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zaresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 29/12/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV IstotnePostanowienia 1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku wykonawcy; b) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy /dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na pod-stawie pisemnego wniosku wykonawcy; c) Wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwe do przewidzenia i jego zapobieżenia; d) Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzone aneksem do umowy. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. W takim wypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i wartość brutto; 3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej, w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia e nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)