Dostawa artykułów biurowych, papieru i pieczątek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz materiałów do terapii zajęciowej dla uczestników projektu „W sile wieku”

Publication date 2017-02-03
End date 2017-02-13 09:30:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 19831 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 301900007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych, papieru i pieczątek do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz materiałów do terapii zajęciowej dla uczestników projektu „W sile wieku”

Opis

Dostawa artykułów biurowychDostawa papieru do drukowania, kartonów archiwizacyjnychDostawa pieczęci i datowników

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Ulica ul. Józefińska
Nr domu 14
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30529
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 6165482, 6165469
Fax 126 165 428
Email do@poczta.mops.krakow.pl
Adres strony url www.mops.krakow.pl
Regon 35150530800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu W sile wieku
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny przesyłka pocztowa lub kurierska
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres www.mops.krakow.pl
Numer referencyjny 271.2.9.2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający może wezwać do przedłożenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy , 2. zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku: 1. zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na termin wykonania przedmiotu umowy, 2. zmian w innych, powiązanych z przedmiotem umowy przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które mają wpływ na termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy, 3. działania siły wyższej, mającej wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, 4. wystąpienia okoliczności, w tym prawnych, ekonomicznych lub technicznych, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, a okoliczności te mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, 5. opóźnień powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 6. zmiany miejsca dostawy towaru, w granicach administracyjnych miasta Krakowa. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w zakresie warunków zapłaty wynagrodzenia. Zmiany dotyczyć mogą terminu zapłaty oraz załączników, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury. Zamawiający przewiduje możliwość umownej zmiany rodzaju i ilości dostarczanego towaru, w obrębie wykazu ujętego w załączniku nr 1 do umowy, do wysokości wynagrodzenia umownego brutto.
Czy aukcja Nie
Data skl 13/02/2017
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)