Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Zielona Góra z podziałem na zadania

Publication date 2012-11-27
End date 2012-12-10 11:00:00
Instytucja Urząd Miasta
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 473404 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302321108, 302313000, 302331507, 302371402, 302300000, 488000006, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

6. Przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzedu Miasta Zielona Góra z podziałem na zadania.
6.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego. Proponowany sprzęt musi być fabrycznie nowy.
6.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania:
a) Zadanie I - Rozbudowa infrastruktury serwerowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ;
b) Zadanie II - Zakup sprzętu komputerowego i części zamiennych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ.
6.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną lub dwie części.
6.4. Wszystkie parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 6 i 7 do SIWZ) należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu
i oprogramowania o wyższych parametrach.
6.5. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów operacyjnych rodziny Microsoft Windows ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w Urzędzie Miasta Zielona Góra. W chwili obecnej nie istnieje żaden inny system operacyjny spełniający wyżej wymienione wymogi, a kompatybilność tych środowisk jest niezbędna do prawidłowej pracy aplikacji wykorzystywanych w urzędzie.
6.6. Użycie nazwy własnej w przypadku produktu Microsoft Office, podobnie jak powyżej, zdeterminowane jest koniecznością zachowania kompatybilności pomiędzy istniejącymi w urzędzie aplikacjami, do których poprawnej pracy konieczna jest obecność tego pakietu - i służy zwiększeniu ilości posiadanych licencji.
6.7. Użycie nazwy własnej w stosunku do urządzeń FUJITSU PRIMERGY, FUJITSU ETHERNUS oraz Seagate Cheetah podyktowane jest faktem posiadania przez zamawiającego infrastruktury opartej na tych urządzeniach i występuje bezwzględna koniczność zachowania kompatybilności istniejącej infrastruktury z nowymi elementami - służy powiększeniu zasobów sprzętowych.
6.8. Zamawiający wymaga co najmniej takiej gwarancji, jaka jest zawarta w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a jeśli nie jest podany okres gwarancyjny, to wymaga gwarancji producenta.
6.9. Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga dostarczenia oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub Wykonawcy, że wyraża zgodę, aby w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji uszkodzony dysk twardy pozostał u Zamawiającego.
6.10. Dla weryfikacji parametrów technicznych sprzętu komputerowego, wymaganych przez Zamawiającego niezbędne jest podanie w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ i/lub załącznik nr 9 do SIWZ nazwy producenta i modelu lub typu oferowanego sprzętu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta
Ulica ul. Podgórna 22
Nr domu 22
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-424
Wojewodztwo lubuskie
Tel 0684564100,4564406 do 08
Fax 068 4564155, 4564455
Regon 00065423300000
E mail zamowienia@um.zielona-gora.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2012
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
Wiedza o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
Potencjal o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
Zdolne o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
Sytuacja o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 5) szczegółowo wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych: i. zadanie I -wg załącznika nr 8 do SIWZ i/ lub ii. zadanie II -wg załącznika nr 9 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z pkt 39 SIWZ.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.zielona-gora.pl
Spec war URZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA UL. PODGÓRNA 22 65-424 ZIELONA GÓRA POK. 407
Data skl 10/12/2012
Godz skl 11:00
Miejsce URZĄD MIASTA ZIELONA GÓRA UL. PODGÓRNA 22 65-424 ZIELONA GÓRA POK. 407
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 grudnia 2012 roku o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)