| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie | 
							                									
						| Ulica | ul. Dewajtis | 
							                									
						| Nr domu | 5 | 
							                							                									
						| Miejscowosc | Warszawa | 
							                									
						| Kod poczt | 01815 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Wojewodztwo | mazowieckie | 
							                									
						| Tel | 225 618 943 | 
							                									
						| Fax | 225 618 944 | 
							                									
						| Email | dzp@uksw.edu.pl | 
							                							                							                							                							                									
						| Regon | 195600000 | 
							                							                							                									
						| Czy obowiazkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zam | inny: | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.dzp.uksw.edu.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.dzp.uksw.edu.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (Łącznik, pokój nr 436), ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | DZP.371.10.2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 14 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami,
którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli ofert nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia Zamawiający zamieścił w Rozdziale II SIWZ). 1.2. W przypadku konsorcjum, oświadczenie, o którym
mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictw w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do
reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego, należy dołączyć do oferty. | 
							                							                							                									
						| Czy wadium | Nie | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu | PN | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności
(zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub
pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości Umowy – w przypadku
zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.
U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do
uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług
ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia
Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia
faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę
produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W
przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem
przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody
obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data skl | 07/03/2017 | 
							                									
						| Godz skl | 10:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Okres liczba dni | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy uniewaznienie | Tak |