Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych na potrzeby I i II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz podległych jednostek organizacyjnych.

Publication date 2017-02-27
End date 2017-03-08 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32629 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia



Opis

Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych na potrzeby
I Oddziału ZUS w Poznaniu oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli we wskazanym miejscu.
Meble należy dostarczyć do lokalizacji wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, tj:
Dla Części I zamówienia:
- I Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12
- Inspektorat ZUS w Poznaniu, ul. Fabryczna 27/28.
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych na potrzeby
II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1.2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli we wskazanym miejscu. Meble należy dostarczyć do lokalizacji wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, tj:
Dla Części II zamówienia:
- II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31,
- Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4,
- Inspektorat ZUS w Śremie, ul. Szeroka 2,
- Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1,
- Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18,
- Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42,
- Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Ulica ul. Starołęcka
Nr domu 31
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61361
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 618 745 400
Fax 618 772 850
Email marek.zurek@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Regon 1775600474
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, budynek A, I piętro, pok. 102 - sekretariat
Numer referencyjny 540000/271/04/2017-CZP
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę mebli biurowych o łącznej wartości minimum 45 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający zażąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1; 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) - 3)– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1) i 4.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 4.1) i 4.2) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający zażąda: 1)Wykazu dostaw – sporządzonego według załącznika nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, 2) Dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w „Wykazie dostaw”, o którym mowa powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III, pkt 3 niniejszego Ogłoszenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III, pkt 3 niniejszego Ogłoszenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający zażąda: 1)atestu dotyczącego badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych wg norm: PN-EN 1335-2:2004 (lub wyższa); PN-EN 1335-3:2002 (lub wyższa) lub równoważnego; dotyczy: - krzesła obrotowego dla pracownika opisanego w pkt III ppkt 20 zał. 1.1 do SIWZ, - krzesła obrotowego pracowniczego opisanego w pkt III ppkt 1 zał. 1.2 do SIWZ, - krzesła obrotowego kierowniczego opisanego w pkt III ppkt 12 zał. 1.2 do SIWZ. 2) atestu określającego odporność na ścieranie: odporność na ścieranie tkaniny tapicerskiej nie mniejsza niż: 100.000 cykli Martindale’a, 3)atestu trudnopalności – ocena zapalności mebli tapicerowanych, źródło zapłonu: tlący się papieros, zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2007 (lub wyższą) lub równoważną, 4) atestu trudnopalności – ocena zapalności mebli tapicerowanych, źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki, zgodnie z normą PN-EN 1021-2:2007 (lub wyższą) lub równoważną. 5)Atesty powinny być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone meble odpowiadają normom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamiast zaświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości zgodne z wymaganymi normami zapewnienia jakości; Zamawiający nie wymaga posiadania przez te podmioty notyfikacji, akredytacji, certyfikacji przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA). 6)Atesty określone w pkt 2), 3) i 4). dotyczą wszystkich mebli tapicerowanych wymienionych w Opisach przedmiotu zamówienia – zał. 1.1 i 1.2 do SIWZ. Wszystkie atesty muszą jednoznacznie wskazywać jakich mebli dotyczą.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy aukcja Nie
Data skl 08/03/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)