Dostawa i montaż uzupełniających elementów wyposażenia Zaplecza Żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku

Publication date 2012-11-27
End date 2012-12-05 10:00:00
Instytucja Burmistrz Ozimka
Miejscowość Ozimek
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 475022 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 392200000, 397110009, 392212009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i instalacją fabrycznie nowego sprzętu, urządzeń i innych elementów wyposażenia zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu i urządzeń gastronomicznych oraz wszystkich elementów wyposażenia do budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku z wniesieniem we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed uruchomieniem sprzętu i urządzeń dokonał ich montażu i sprawdzenia poprawności działania oraz przeszkolił pracowników z zakresu użytkowania sprzętu i urządzeń. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonanie montażu urządzeń i wyposażenia na okres co najmniej 24 miesięcy natomiast na urządzenia wyposażenia zgodnie z okresem gwarancji udzielonej przez producentów. 6.Okres gwarancji będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru dostawy urządzeń i wyposażenia wraz z wykonaniem montażu i udzielonym instruktażem dla pracowników. 7.Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia wchodzące w skład niniejszego zamówienia winny być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad i usterek oraz muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 8.Zastawa stołowa i sztućce muszą być tego samego wzoru. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty opis oferowanych elementów wyposażenia według załącznika nr 5 do oferty. 10.Wraz z końcowym odbiorem dostawy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: instrukcje obsługi i karty gwarancyjne sprzętów i urządzeń, certyfikat wydany przez Centralny Ośrodek Badawczo Rozwojowy Aparatury Badawczej i Dydaktycznej (COBRABID) sp. z o.o. lub inną jednostkę certyfikującą wyroby i dopuszczający do użytku w szkołach, świadectwo jakości zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny na stal, z której wykonane będą elementy wyposażenia ze stali nierdzewnej, deklaracje Techniczno-Ruchowe urządzeń gastronomicznych oraz deklaracje zgodności wystawione przez producenta w języku polskim dla wszystkich oferowanych urządzeń gastronomicznych, oświadczenia o zgodności dostawy z wymogami technologicznymi i obowiązującymi normami lub inne równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę innym państwie członkowski Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 11.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 12.Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. 13.Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dopisuje wyrazy lub równoważny.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Ozimka
Ulica ul. Ks. J. Dzierżona 4B
Nr domu 4B
Miejscowosc Ozimek
Kod poczt 46-040
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 46 22 869
Fax 77 46 22 811
Internet www.ozimek.pl
Regon 00052796000000
E mail k.szewczyk@ugim.ozimek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 20 % zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa_tysiące_złotych). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
Wiedza warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej jedną dostawę/usługę (potwierdzoną dokumentami, że dostawa/usługa została wykonana należycie) polegającej na dostawie elementów wyposażenia gastronomicznego o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Sytuacja warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3) dowód wniesienia wadium; 4) opis oferowanych elementów wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do oferty (należy wypełnić odpowiednio: zgodny z opisem przedmiotu zamówienia lub opisać zaproponowane rozwiązania równoważne pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, 2) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT 3) termin realizacji - w przypadku wystąpienia: a) przedłużenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót, b) konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania, c) wstrzymania dostaw, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ, d) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 5) Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 6) Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.ozimek.pl
Spec war Urząd Gminy i Miasta 46-040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4B pok. 100
Data skl 05/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy i Miasta 46-040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4B BIURO PODAWCZE (parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)