Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
|
Ulica |
ul. Floriana Ceynowy
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Kartuzy
|
Kod poczt |
83300
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
586 854 800
|
Fax |
586 854 840
|
Email |
pcz-kart@wp.pl
|
Adres strony url |
http:///www.bip.pczkartuzy.pl
|
Regon |
58919418230000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:///www.bip.pczkartuzy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za posrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat
|
Numer referencyjny |
PCZ/3/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał: aktualną decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity Dz. U. z 2017r.242) lub aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2017.149. ze zm.),
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy zrealizowane/realizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem dostawę produktów mlecznych trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 złotych brutto .
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SIWZ powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 lub odpowiednio w pkt 6.2 SIWZ.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zgodne z cenami jednostkowymi netto i brutto określonymi w załączniku nr 1 do umowy.
2. Strony ustalają, że ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę ww. załączniku nr 1 są cenami stałymi i nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w okresie obowiązywania umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian),
b) obniżki cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
10/03/2017
|
Godz skl |
10:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|