| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
|
| Ulica |
ul. Floriana Ceynowy
|
| Nr domu |
7
|
| Miejscowosc |
Kartuzy
|
| Kod poczt |
83300
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
pomorskie
|
| Tel |
586 854 800
|
| Fax |
586 854 840
|
| Email |
pcz-kart@wp.pl
|
| Adres strony url |
http:///www.bip.pczkartuzy.pl
|
| Regon |
58919418230000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:///www.bip.pczkartuzy.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za posrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat
|
| Numer referencyjny |
PCZ/3/2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał: aktualną decyzję o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydaną przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity Dz. U. z 2017r.242) lub aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2017.149. ze zm.),
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy zrealizowane/realizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem dostawę produktów mlecznych trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 złotych brutto .
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SIWZ powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 lub odpowiednio w pkt 6.2 SIWZ.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zgodne z cenami jednostkowymi netto i brutto określonymi w załączniku nr 1 do umowy.
2. Strony ustalają, że ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę ww. załączniku nr 1 są cenami stałymi i nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w okresie obowiązywania umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian),
b) obniżki cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy aukcja |
Nie
|
| Data skl |
10/03/2017
|
| Godz skl |
10:00
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|